Het grote Giro d'Italia 2011 topic
- sjoerdvr
- Forum-lid
- Contact
iemand al met een live stream van de giro in belgs of nederlands?
over the hills and far away...
Stevens Stelvio 105
Stevens Stelvio 105
-
- Forum-lid
Ik heb een engelse audio stream met daarnaast italiaans beeld...Is wel ok, maar een beetje veel reclame .. Allemaal via steephill.tv Ik vind het wel jammer dat de NOS het niet gewoon doet..
- sjoerdvr
- Forum-lid
- Contact
vind ik inderdaad ook erg jammer van ze, de klassiekers deden ze wel...bedankt iig
Stevens Stelvio 105
Stevens Stelvio 105
- sjoerdvr
- Forum-lid
- Contact
wat een kracht weer, niet normaal. dag roze trui....
Stevens Stelvio 105
Stevens Stelvio 105
Heb me vandaag kapot geërgerd aan de vreselijke beeldkwaliteit bij van de RAI. Zelfs bij mooi weer krijgen ze haast geen beeld van de motoren in de huiskamer. Een grote schande voor een ronde van een dergelijk kaliber.
- daniel1975
- Forum-lid HC
havana schreef:Heb me vandaag kapot geërgerd aan de vreselijke beeldkwaliteit bij van de RAI. Zelfs bij mooi weer krijgen ze haast geen beeld van de motoren in de huiskamer. Een grote schande voor een ronde van een dergelijk kaliber.
+1, heel frustrerend.
Less is bore
Ik vraag me af of de Giro nu als een Tour zal ontvouwen?
Contador gaat nu alles controleren?
Zou na een paar jaar van mooie strijd toch een ander type ronde geven.
Contador gaat nu alles controleren?
Zou na een paar jaar van mooie strijd toch een ander type ronde geven.
Daniel1975 schreef:havana schreef:Heb me vandaag kapot geërgerd aan de vreselijke beeldkwaliteit bij van de RAI. Zelfs bij mooi weer krijgen ze haast geen beeld van de motoren in de huiskamer. Een grote schande voor een ronde van een dergelijk kaliber.
+1, heel frustrerend.
Ik heb niet naar de RAI gekeken, dus kan daar ook geen oordeel over uitspreken, maar heb wel eens het idee dat we soms "teveel" willen zien. Dus er te dicht op, met al dat geschok van die camera's van dien. Daar wordt het beeld er ook niet beter op. Aan de techniek zal het verder ook niet liggen, op misschien wat storingen na. Wellicht is het een gebrek aan filmkunsten? Dus moet er eens nagedacht worden over wat je precies filmt, en hoe je dat gaat aanpakken (zo goed mogelijk in beeld kan brengen)?
Benieuwd naar jullie ideeen in deze.
@MrT: Ik weet niet of Contador hem al gaat verdedigen.. zal nog een flinke team-inspanning worden als ze iedere vlucht achterna moeten.
Ach, hij gaat het toch wel winnen en dat weet z'n team/manager/hijzelf ook wel. Er komen nog genoeg bergen en hij is duidelijk de beste.
@Jan W.F.: De Tour de France vorig jaar was fantastisch mooi opgenomen. Denk gewoon een kwestie van apparatuur.
Ach, hij gaat het toch wel winnen en dat weet z'n team/manager/hijzelf ook wel. Er komen nog genoeg bergen en hij is duidelijk de beste.
@Jan W.F.: De Tour de France vorig jaar was fantastisch mooi opgenomen. Denk gewoon een kwestie van apparatuur.