Baanclinic 2009 13 DECEMBER?
-
- Forum-lid
HeleSnelleJelle valt af helaas. Hij ligt met koorts in bed.
::GEVORDERDEN
01. BianchiSL3 (Hans) OK
02.
03. GHIBLI (Floris) OK
04. Japie carbon (Jaap) OK
05. deZwarten (Lieven) OK
06. Stokie (Rafael) OK
07. TiesT (Rob) OK
08. Bottecchia (Ingmar) OK
09. SpEric ( eric )
10. Jummeltje (jeroen)
::GEVORDERDEN
01. BianchiSL3 (Hans) OK
02.
03. GHIBLI (Floris) OK
04. Japie carbon (Jaap) OK
05. deZwarten (Lieven) OK
06. Stokie (Rafael) OK
07. TiesT (Rob) OK
08. Bottecchia (Ingmar) OK
09. SpEric ( eric )
10. Jummeltje (jeroen)
-
- Forum-lid
Doe ik, dank. Tot straks!
Zo, ben net terug in Den Haag. Was een leuk dagje. Serge, goed geregeld! Het rijden op de baan is me alles meegevallen, ging me eigenlijk best makkelijk af.
Ben best wel benieuwd naar alle foto's. Laat maar komen die foto's dus...
Ben best wel benieuwd naar alle foto's. Laat maar komen die foto's dus...
- superrose
- Forum-lid
- Contact
jeeeeee jullie waren stoer met z'n allen!
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
goede clinic!
ik had de clinic van vorig jaar ook gedaan en toen had ik niet het idee controle te hebben over mijn fiets. Dat gevoel had ik nu veel minder. ik kon beter snelheid inschatten en makkelijker reageren
ik had de clinic van vorig jaar ook gedaan en toen had ik niet het idee controle te hebben over mijn fiets. Dat gevoel had ik nu veel minder. ik kon beter snelheid inschatten en makkelijker reageren
Live fast; die young. mijn blog
- de zwarten
- Forum-lid HC
Ik had geen superdag, maar ik heb me wel op een lekkere manier leeggereden. Nogmaals dan aan de organisatie (Serge!).
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
pff, is het is mooi weer gaan ze binnen rijden, watjes...
*had ook mee willen doen*
*had ook mee willen doen*
-
- Forum-lid
Er is goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat ik 311 foto's heb, het slechte nieuws is dat ik zelf wat grieperig moest afhaken en nu geen zin heb om deze allemaal door te worstelen. Er komen dus nog veel foto's aan!
Hier een paar om na te genieten.
Allereerst de succes wens van Geert Jan uit Friesland die er graag bij had willen zijn. Bedankt Geert Jan!
De groepsfoto van de beginners, Ingmar (Botteccia) en Serge (Andromeda) reden mee als hulptrainer.
Dit was weer een nieuwe ervaring voor mij: Met een hand aan het stuur terwijl Rafael (Stokie) doortrekt naar 45km/u. Het duurde een hele ronde voordat ik het toestel weer in mijn achterzak had gewurmd.
Het mooiste onderdeel moest ik zelf missen door acute pap in mijn benen: de derny! Serge reed tegen de 66km/u en tikte af en toe het achterspatbord van Carolien aan. Zo hoort het!
Nu ga ik op de bank hangen, morgen of overmorgen meer!
Hier een paar om na te genieten.
Allereerst de succes wens van Geert Jan uit Friesland die er graag bij had willen zijn. Bedankt Geert Jan!
De groepsfoto van de beginners, Ingmar (Botteccia) en Serge (Andromeda) reden mee als hulptrainer.
Dit was weer een nieuwe ervaring voor mij: Met een hand aan het stuur terwijl Rafael (Stokie) doortrekt naar 45km/u. Het duurde een hele ronde voordat ik het toestel weer in mijn achterzak had gewurmd.
Het mooiste onderdeel moest ik zelf missen door acute pap in mijn benen: de derny! Serge reed tegen de 66km/u en tikte af en toe het achterspatbord van Carolien aan. Zo hoort het!
Nu ga ik op de bank hangen, morgen of overmorgen meer!