Fietsen 2010
-
- Forum-lid
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 28 nov 2006 15:09
Het heeft toch niks te maken met hoeveel kilometer je rijd voor je de batterij moet laden,maar met hoeveel keer je schakelt .
Groetjes
Geert Jan schreef:bij die 2e casati zit daar nou een gat in de bovenbuis??? of is dat een witte sticker.
Even gekeken naar de site en na wat zoeken deze foto gevonden. Het is dus duidelijk een gat. Dit lijkt een combinatie van het idee wat Colnago had met de c50 waarbij ze werkte met een gat in de liggende achtervork, en de zertz 'technologie' van Specialized:
Ik denk aardig nutteloos dit en vooral een leuk speeltje voor de marketeers, of is dit nu de Italiaanse emotie
[img=http://www.ciclicasati.it/foto_790_new/carro_nano.jpg]
- geertjan5
- Forum-lid
- Berichten: 1093
- Lid geworden op: 20 nov 2008 18:41
- Locatie: Friesland, nabij Sneek
ahh bedankt dat je er even wat tijd voor wilde besteden.
Ik snap zelf ook niet echt waarom daar nou een gat zou zitten. Aerodynamisch lijkt het me in dit geval ook niet. Enige voordeel wat ik zou kunnen bedenken is als je je behoefte moet doen dat je hem daar dan tussen kan leggen zodat niet je hele fiets er onder zit;)
Ps. Die nieuwe Fulcrum wielen zijn daar in tegen wel helemaal tegek!
Ik snap zelf ook niet echt waarom daar nou een gat zou zitten. Aerodynamisch lijkt het me in dit geval ook niet. Enige voordeel wat ik zou kunnen bedenken is als je je behoefte moet doen dat je hem daar dan tussen kan leggen zodat niet je hele fiets er onder zit;)
Ps. Die nieuwe Fulcrum wielen zijn daar in tegen wel helemaal tegek!
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
Het biedt je 1 zekerheid en 1 extra mogelijkheid voor het wegstoppen van je bandana, of natuurlijk om je helm aan vast te klikken bij 't klimmen of als derde mogelijkheid het is de mogelijkheid om je frame eens echt 'vast' te leggen met een kabelslot. De zekerheid is dat je bij voorbaat al weet waar je frame (op den duur) gaat breken bij 'n flinke put.
- geertjan5
- Forum-lid
- Berichten: 1093
- Lid geworden op: 20 nov 2008 18:41
- Locatie: Friesland, nabij Sneek
Dat kan idd ook nog!
Maar Dat lijkt me zowiezo ook de zwakste plek van het frame. Aangezien de bovenbuis ook dik-dun-dik loopt. en dan maak je hem op de dunste plek nog dunner!
Maar Dat lijkt me zowiezo ook de zwakste plek van het frame. Aangezien de bovenbuis ook dik-dun-dik loopt. en dan maak je hem op de dunste plek nog dunner!
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
- heinrich-gs
- Forum-lid
- Berichten: 112
- Lid geworden op: 10 mei 2008 13:18
- Locatie: Dalen
Net gezien op de koga website, de collectie 2010. Vooral de Kimera Road ziet er er goed uit vind ik.
http://www.koga.com/nl/bike.asp?collect ... ullSpecs=1
http://www.koga.com/nl/bike.asp?collect ... ullSpecs=1
Bliede met mien fietse
-
- Forum-lid
- Berichten: 610
- Lid geworden op: 20 jul 2009 00:08
wel mooi! alleen die achtervork had iets omhoog gemoeten
mooi dat ze de leeuw er in hebben verwerkt net als met de baanfietsen van de nederlanders
mooi dat ze de leeuw er in hebben verwerkt net als met de baanfietsen van de nederlanders
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia
[img=http://www.ciclicasati.it/foto_790_crono/crono_001.jpg]
[img=http://www.ribblecycles.co.uk/prodimg/R ... 1_Zoom.jpg]
Zoek de verschillen tussen deze 'made in china' OEM no-name frames,....
[img=http://www.ribblecycles.co.uk/prodimg/R ... 1_Zoom.jpg]
Zoek de verschillen tussen deze 'made in china' OEM no-name frames,....