Pagina 33 van 37

Geplaatst: 17 sep 2009 23:32
door danny1407
Ik zeg Dynamo!

;)

Geplaatst: 18 sep 2009 11:34
door anniversary
Het heeft toch niks te maken met hoeveel kilometer je rijd voor je de batterij moet laden,maar met hoeveel keer je schakelt .

Geplaatst: 18 sep 2009 11:57
door gever
Doe mij maar die mooie zwarte TIME van pagina 9. Wat een plaatje.

Geplaatst: 02 okt 2009 00:29
door olleranip
CASATI mag niet ontbreken in dit topic

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Voor meer zie: http://www.ciclicasati.it/

Geplaatst: 02 okt 2009 00:46
door geertjan5
bij die 2e casati zit daar nou een gat in de bovenbuis??? of is dat een witte sticker.

Geplaatst: 02 okt 2009 00:53
door lancev7
Geert Jan schreef:bij die 2e casati zit daar nou een gat in de bovenbuis??? of is dat een witte sticker.


Even gekeken naar de site en na wat zoeken deze foto gevonden. Het is dus duidelijk een gat. Dit lijkt een combinatie van het idee wat Colnago had met de c50 waarbij ze werkte met een gat in de liggende achtervork, en de zertz 'technologie' van Specialized:
Ik denk aardig nutteloos dit en vooral een leuk speeltje voor de marketeers, of is dit nu de Italiaanse emotie :)
[img=http://www.ciclicasati.it/foto_790_new/carro_nano.jpg]

Geplaatst: 02 okt 2009 00:55
door geertjan5
ahh bedankt dat je er even wat tijd voor wilde besteden.
Ik snap zelf ook niet echt waarom daar nou een gat zou zitten. Aerodynamisch lijkt het me in dit geval ook niet. Enige voordeel wat ik zou kunnen bedenken is als je je behoefte moet doen dat je hem daar dan tussen kan leggen zodat niet je hele fiets er onder zit;)

Ps. Die nieuwe Fulcrum wielen zijn daar in tegen wel helemaal tegek!

Geplaatst: 02 okt 2009 01:03
door lancev7
Het biedt je 1 zekerheid en 1 extra mogelijkheid voor het wegstoppen van je bandana, of natuurlijk om je helm aan vast te klikken bij 't klimmen of als derde mogelijkheid het is de mogelijkheid om je frame eens echt 'vast' te leggen met een kabelslot. De zekerheid is dat je bij voorbaat al weet waar je frame (op den duur) gaat breken bij 'n flinke put.

Geplaatst: 02 okt 2009 01:06
door geertjan5
Dat kan idd ook nog!
Maar Dat lijkt me zowiezo ook de zwakste plek van het frame. Aangezien de bovenbuis ook dik-dun-dik loopt. en dan maak je hem op de dunste plek nog dunner!

Geplaatst: 04 okt 2009 23:35
door heinrich-gs
Net gezien op de koga website, de collectie 2010. Vooral de Kimera Road ziet er er goed uit vind ik.
http://www.koga.com/nl/bike.asp?collect ... ullSpecs=1

Geplaatst: 05 okt 2009 00:10
door martijnblaas
wel mooi! alleen die achtervork had iets omhoog gemoeten
mooi dat ze de leeuw er in hebben verwerkt net als met de baanfietsen van de nederlanders

Casati italiaans?? laat me niet lachen!

Geplaatst: 05 okt 2009 10:16
door gustav
[img=http://www.ciclicasati.it/foto_790_crono/crono_001.jpg]

[img=http://www.ribblecycles.co.uk/prodimg/R ... 1_Zoom.jpg]

Zoek de verschillen tussen deze 'made in china' OEM no-name frames,....