Tour 2009
mrcoffee schreef:Ik kijk ff niet! Wat is er met Gesink gebeurd????
Gevallen en rijdt nu op achterstand. Z'n pols lijkt ook niet helemaal in orde.
Het peloton is in vijf stukken gebroken. Een kleine groep leidt, olv Cancellara. Ook Armstrong en A. Schleck zitten erbij.
Het razende eerste deel van het peloton gooit diverse renners overboord. Ook Boonen (lekke band) is de pineut.
Gesink ligt al 1.23 minuut achter het peloton is in de grote afdaling gevallen.
Denis Mentsjov zit in der derde waaier... do i need to say more
Er gebeurd weer een hele hoop zou ik zo zeggen!
Het razende eerste deel van het peloton gooit diverse renners overboord. Ook Boonen (lekke band) is de pineut.
Gesink ligt al 1.23 minuut achter het peloton is in de grote afdaling gevallen.
Denis Mentsjov zit in der derde waaier... do i need to say more
Er gebeurd weer een hele hoop zou ik zo zeggen!
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.
Okay, Menchov zit nu weer in het peloton en gesink hangt aangeschoten achter de groep erachter.... Hopelijk valt die pols straks mee anders wordt het wel echt rampzalig voor rabo.
-edit:
dat ziet er waardeloos uit met die pols
-edit:
dat ziet er waardeloos uit met die pols
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Die Voeckler is ook een sluw type volgens mij! Wel een mooie verdiende zege.
En wat Rabo betreft: een valpartij kan altijd gebeuren, maar Lance Armstrong overkomt zoiets gewoon niet. Het is wel áltijd raak bij Rabo, net zoals Menchov wéééér niet in de voorste waaier zit. Ik denk dat Rabo beter zou renderen met een type als Bruyneel als ploegleider. Er gaat echt teveel verkeerd. Erg zonde van Gesink wel...
En wat Rabo betreft: een valpartij kan altijd gebeuren, maar Lance Armstrong overkomt zoiets gewoon niet. Het is wel áltijd raak bij Rabo, net zoals Menchov wéééér niet in de voorste waaier zit. Ik denk dat Rabo beter zou renderen met een type als Bruyneel als ploegleider. Er gaat echt teveel verkeerd. Erg zonde van Gesink wel...
Anima Sana In Corpore Sano
Marino schreef:Die Voeckler is ook een sluw type volgens mij! Wel een mooie verdiende zege.
Nou niet overdrijven.. ze hebben sinds 2007 drie rondes gewonnen als je Rasmusje meetelt.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- de zwarten
- Forum-lid HC
Hoe gaat het met onze vriend Gesink? Ik zie hem liever bergop aanvallen dan roemloos uitvallen!
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Die zal momenteel wel onderweg zijn naar het ziekenhuis. Ben benieuwd naar de etappe van morgen. Aangezien de sprint voorbereiden vandaag ook al niet in voldoende mate tot stand kwam. Ben ik benieuwd of we morgen weer vluchters gaan krijgen of misschien toch een sprint met enigzins uitgedund peleton.
Gazelle Team TVM \'99
Ik kan het routeschema zo snel niet vinden, maar finishen ze morgen niet op de Montjuich? In dat geval lijkt het me geen typische massasprint te worden, zoals hier en daar (niet op dit forum, maar elders in voorbeschouwingen) wordt gezegd.
Vandaag een mooie etappe gezien. Natuurlijk zat Menchov weer netjes in de tweede groep, al kwam het uiteindelijk allemaal weer bij elkaar. Petje af trouwens voor Timmer.
Vandaag een mooie etappe gezien. Natuurlijk zat Menchov weer netjes in de tweede groep, al kwam het uiteindelijk allemaal weer bij elkaar. Petje af trouwens voor Timmer.
Gesink start morgen niet meer
Etappe finisht idd op de Montjuic.
Etappe finisht idd op de Montjuic.