Vandaag gefietst in 2009?
[quote="intersantos"]Damn mooie foto's!
Radio Kootwijk had ik echt nog nooit van gehoord. Even gegoogled, markant gebouw zeg.[/quote]
Mocht je eens in de buurt zijn is het wel de moeite waard om er even rond te kijken. Ondanks dat ik meerdere keren per jaar kom, blijft het elke keer weer een mooi/apart gebouw.
Op sommige dagen kun je ook binnen in een kijkje nemen, dit kan ik je ook aanraden. Hier staan enkele foto's die ik binnen heb gemaakt.
@ JPP, Dankje! Jou Batavus mag er zijn hoor! Zeer stijlvol!
Radio Kootwijk had ik echt nog nooit van gehoord. Even gegoogled, markant gebouw zeg.[/quote]
Mocht je eens in de buurt zijn is het wel de moeite waard om er even rond te kijken. Ondanks dat ik meerdere keren per jaar kom, blijft het elke keer weer een mooi/apart gebouw.
Op sommige dagen kun je ook binnen in een kijkje nemen, dit kan ik je ook aanraden. Hier staan enkele foto's die ik binnen heb gemaakt.
@ JPP, Dankje! Jou Batavus mag er zijn hoor! Zeer stijlvol!
Radio Kootwijk, een monument!
Zelf vandaag 105 km gefietst maar darn wat was het heet. 's Middags 37 graden in de schaduw, op het einde had ik er echt geen zin meer in. Wat komt zo'n legerpet dan van pas zeg :p
Ook geniaal, na dertig kilometer waren de batterijen van m'n camera leeg. Vergeten te vervangen. Dus enkel foto's van het begin van de rit, voornamelijk van de aanloop naar en de weg omhoog op Mont Beuvray. Morgen neem ik hem van de andere kant en die is een stuk steiler...
Zelf vandaag 105 km gefietst maar darn wat was het heet. 's Middags 37 graden in de schaduw, op het einde had ik er echt geen zin meer in. Wat komt zo'n legerpet dan van pas zeg :p
Ook geniaal, na dertig kilometer waren de batterijen van m'n camera leeg. Vergeten te vervangen. Dus enkel foto's van het begin van de rit, voornamelijk van de aanloop naar en de weg omhoog op Mont Beuvray. Morgen neem ik hem van de andere kant en die is een stuk steiler...
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Ja dat is echt een rotstuk, vooral omdat het naar het einde van de klim is. Als je bedenkt dat dat bord horizontaal staat. Glux-en-Glenne en dan nog vijf kilometer door naar boven. Maarja, daarna mocht ik vijftien kilometer dalen tot de weg Arleuf - Chateau-Chinon. Dan nog die rottige klim van 3,5 kilometer naar Chateau-Chinon, das niet veel maar zo irritant: brede weg, veel auto's, het lijkt of je stilstaat, helemaal omdat je dan al een hele tijd op je fiets zit.
Stijgingspercentages zijn moeilijk te "vangen" op foto's maar deze op de Mont Beuvray doet het ook wel aardig...
Stijgingspercentages zijn moeilijk te "vangen" op foto's maar deze op de Mont Beuvray doet het ook wel aardig...
Darn, een route uitgezet van 145 kilometer, rij ik nog verkeerd ook. Werd het 157 kilometer. En geen meter vlak. Flinke klim tussen Chamnay en St Leger de Fourget, daarna de klim van de Haut Folin, de Mont Beuvray en door naar Petiton, en dan ook nog klimmen via St Honore des Bains en Moulins-Engilbert...
@ Timo, Ziet er weer goed uit! Vooral met die hooibalen is erg gaaf!
De route op de bidon geplakt?;)
Vandaag maar weer even op de veluwe gemountainbiked. Dit keer zonder camera...
En gisteren even een rondje Winterswijk op de racefiets.
De route op de bidon geplakt?;)
Vandaag maar weer even op de veluwe gemountainbiked. Dit keer zonder camera...
En gisteren even een rondje Winterswijk op de racefiets.
Prachtige foto's weer. Leuk dat meerdere foto's maken tijdens hun tocht. Kan ik ook wel doen alleen is er weinig spectaculairs te zien hier in Z-H.
Afgelopen Zaterdag van Den Haag naar Amersfoort gefietst en weer terug met een afstand van 218km. 2 liter meegenomen maar dat was op de helft al op. Intensiteit was toch iets te hoog met 32 gem. Voor 3,- kon ik een 0.5l sportdrank en een twix kopen bij een tankstation dus dat schoot ook niet op. Dan maar bij mensen aangebeld en nadat er bij het 3de huis weer niemand thuis was zelf maar omgelopen en met de tuinslang mijn bidons gevuld. Thuis gewogen en woog 2.5 kg lichter.
Vandaag duurtraining maar de wind tegen in de duinen was niet echt fijn.
Afgelopen Zaterdag van Den Haag naar Amersfoort gefietst en weer terug met een afstand van 218km. 2 liter meegenomen maar dat was op de helft al op. Intensiteit was toch iets te hoog met 32 gem. Voor 3,- kon ik een 0.5l sportdrank en een twix kopen bij een tankstation dus dat schoot ook niet op. Dan maar bij mensen aangebeld en nadat er bij het 3de huis weer niemand thuis was zelf maar omgelopen en met de tuinslang mijn bidons gevuld. Thuis gewogen en woog 2.5 kg lichter.
Vandaag duurtraining maar de wind tegen in de duinen was niet echt fijn.