Lance Armstrong begint weer met fietsen
-
- Forum-lid HC
Hmm: 25 watt erbij in een week, dan moet hij maar niet te lang doortrainen...
Dogestyle schreef:Ik vind hem er behoorlijk buffed uit zien... ben benieuwd of hij niet teveel massa meedraagt tov zo'n federgewicht als Contador (of Geesink).
Groet
die massa gaat er wel af hoor voor een deel nog althans.
Valt wel op dat Lance ten opzichte van praktich alle ander pro's heel veel
aan gewichttraining doet tot aan een bepaald tijdstip (nu is ie al een aantal weken gestopt, behalve dan met de coretraining).
Ik heb vroeger veel gefietst en was 1.86 bij 68/69 kilo. Toen jaren aan gewichttraining gedaan en heel sporadisch gefietst. Was ik 88 kilo. Nu weer bezig op mijn 39e met fietsen naast gewichttraining (wel al 7 kilo afgevallen) en ik merk wel het verschil hoor. Eerst atleet, dan pas wielrenner!!!
Doet Lance niet voor niks!
[/quote]
Doet Lance niet voor niks![/quote]
Ja, dat zal wel. Maar of dat de juiste voorbereiding is op een zwaar seizoen dat hij gaat fietsen is een 2de....
Ben het volledig mee eens dat ik het nog maar moet zien of hij kan meekomen met vedergewichten als Contador en Gesink.
Doet Lance niet voor niks![/quote]
Ja, dat zal wel. Maar of dat de juiste voorbereiding is op een zwaar seizoen dat hij gaat fietsen is een 2de....
Ben het volledig mee eens dat ik het nog maar moet zien of hij kan meekomen met vedergewichten als Contador en Gesink.
Tja weet je...achteraf heeft de winnaar altijd gelijk natuurlijk...
Maar denk dat een Armstrong wel degene is die op trainingsgebied alles afweegt dat goed of slecht voor hem zal zijn!
Dus nogmaals, die gewichtstraining doet ie niet voor niks!
Deed ie eerder ook al hoor in zijn tourjaren!!!!
En nogmaals...nu traint ie heel sportspecifiek, en zal echt wel de nodige kilo's kwijtspelen.
Denk dat het ook een kwestie is van een afweging van gewicht/powerratio!!!
Maar denk dat een Armstrong wel degene is die op trainingsgebied alles afweegt dat goed of slecht voor hem zal zijn!
Dus nogmaals, die gewichtstraining doet ie niet voor niks!
Deed ie eerder ook al hoor in zijn tourjaren!!!!
En nogmaals...nu traint ie heel sportspecifiek, en zal echt wel de nodige kilo's kwijtspelen.
Denk dat het ook een kwestie is van een afweging van gewicht/powerratio!!!
Foosho schreef:Opvallend is ie wel iig..
Contador ook op een geel getinte fiets?
Toch vond ik de fiets van 2000 in de US Postal kleuren nog steeds de mooiste.
Vroeger was ik een twijfelaar maar daar ben ik nu niet meer zo zeker van.
-
- Forum-lid
Hier nog een foto van Armstrong met z'n fiets...
[img=http://www.nusport.nl/wp-content/upload ... g480_1.jpg]
[img=http://www.nusport.nl/wp-content/upload ... g480_1.jpg]
Hoorde dat het nummer op de staande buis op z'n fiets, was voor het aantal dagen dat het geduurd had sinds zijn laatste wedstrijd in 2005 tot en met de eerste dag dat hij start in de tour down under. Al met al opvallende kleurstelling, maar alles is wel heeeeeeeeel erg gericht op zijn Livestrong.
"Ink the future" | Freelance Ontwerper
TarzAndeR schreef:Hoorde dat het nummer op de staande buis op z'n fiets, was voor het aantal dagen dat het geduurd had sinds zijn laatste wedstrijd in 2005 tot en met de eerste dag dat hij start in de tour down under. Al met al opvallende kleurstelling, maar alles is wel heeeeeeeeel erg gericht op zijn Livestrong.
Klopt, heb ik ook gehoord. Ze maken er wel een show van.
TarzAndeR schreef: Al met al opvallende kleurstelling, maar alles is wel heeeeeeeeel erg gericht op zijn Livestrong .
Als je het mij vraagt vind ik het iets te overdreven hoor. Fiets vind ik opzich wel een mooie kleurstelling, maar ik vind alles iets te veel gericht op Livestrong