Net terug van een rondje Lemelerberg.
Diogenes
Vandaag gefietst in 2008?
-
- Forum-lid HC
Vandaag de Voorjaarstocht gereden vanuit Scherpenzeel, met sneeuwresten in de bermen!
117 km op de teller en 29,5 gemiddeld, het weer viel mee 95 km droog alleen bij Voorthuizen ongeveer 10 minuten ijsklontjeswater-regen, brrrrr.
Gelukkig was de douche na afloop heel lekker warm.
117 km op de teller en 29,5 gemiddeld, het weer viel mee 95 km droog alleen bij Voorthuizen ongeveer 10 minuten ijsklontjeswater-regen, brrrrr.
Gelukkig was de douche na afloop heel lekker warm.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
vandaag een klein rondje gefietst tussen de buien door. afgelopen week 3 keer gefietst, veel te weinig maar ja.................het is niet anders.
De lente is begonnen maar ik voel het nog niet.
De lente is begonnen maar ik voel het nog niet.
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."
[quote="Tomdejong"]vandaag een klein rondje gefietst tussen de buien door. afgelopen week 3 keer gefietst, veel te weinig maar ja.................het is niet anders.
De lente is begonnen maar ik voel het nog niet.[/quote]
Letterlijk hetzelfde gedaan en gevoeld....
De lente is begonnen maar ik voel het nog niet.[/quote]
Letterlijk hetzelfde gedaan en gevoeld....
Niets is wat het lijkt..
Vandaag 1,5 uur getraint in de storm, regen en hagel! Lekker lente weer. Maar als je je aan het weer stoort, dan fiets je deze maand weinig. Donderdag was ik ook al doornat geregend. Maar vandaag was het wel erg koud. En wederom de fiets poetsen. Hopelijk kunnen we morgen droog koersen tijdens de clubkampioenschappen.
Gerardo
Onder winterse buien anderhalf uur gefietst. Was erg koud! Waar ik me zo aan stoor zijn die enorme hoeveelheden pekel die de gemeente Teylingen nodig vindt op haar fietspaden te strooien. Het leek wel een winterlandschap... Als ik achter mijn trainingsmaatje fietste zat ik af en toe gewoon pekel te happen! Net mijn hele fiets goed afgesproeid, blijft een lekker klusje onder deze omstandigheden...
'Sometimes the wrong turn brings you to the right place'
Weer viel me 100% mee, lekker zonnetje en de buien lieten lang op zich wachten. De lucht was dreigend maar de drie minibuitjes die ik op m'n dak kreeg mochten geen naam hebben, 3,5 uur lekker gepeddeld met wat klimmetjes