Als je goed kijkt zie dat de kalende man met het blauwe Assos shirt de heer J.Raas zou kunnen zijn. Ik heb gehoord dat hij weer af en toe op de fiets kruipt en dat er nog wat pondjes te veel aanzitten. Aangezien de EK jeugd wielrennen rondom Goes vereden werd zou het dus goed mogelijk kunnen zijn.martijncervelo schreef:De heren komen even buurten/koekemeloeren.simen schreef:
mooie, aparte foto's
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid
WAT PONDJES?? Lijkt wel op Raas in het gezicht ja..
Volgens mij heb gelijk.rene schreef:Als je goed kijkt zie dat de kalende man met het blauwe Assos shirt de heer J.Raas zou kunnen zijn. Ik heb gehoord dat hij weer af en toe op de fiets kruipt en dat er nog wat pondjes te veel aanzitten. Aangezien de EK jeugd wielrennen rondom Goes vereden werd zou het dus goed mogelijk kunnen zijn.martijncervelo schreef:De heren komen even buurten/koekemeloeren.simen schreef:
De achterste man met zonnebril en oranje in het shirt is volgens mij Jan Ullrich...
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
- robbebopper
- Forum-lid HC
Let ook op de leightweights!
Weet iemand ook wie uiteindelijk won?
Weet iemand ook wie uiteindelijk won?
- thestudent
- Forum-lid HC
die foto zie ik nu wel 3 jaar overal voorbijkomen hoort niet in dit topic...
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- Pap in de benen
- Forum-lid
Is deze al voorbijgekomen?
Even was ik bang dat niemand hem meer zou herkennen hier op het forum!rene schreef:Als je goed kijkt zie dat de kalende man met het blauwe Assos shirt de heer J.Raas zou kunnen zijn. Ik heb gehoord dat hij weer af en toe op de fiets kruipt en dat er nog wat pondjes te veel aanzitten. Aangezien de EK jeugd wielrennen rondom Goes vereden werd zou het dus goed mogelijk kunnen zijn.martijncervelo schreef:De heren komen even buurten/koekemeloeren.simen schreef:
Zij is ook tegen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat is die man aangekomen. Maar onmiskenbaar Raas. We mochten willen dat er weer zo'n markant coureur opstond in NL>
Less is bore
groeten, Joop
Het is nooit te laat om alsnog te gaan wielrennen.
mijn racefiets en mijn ATB en lid van WTC de Hellen.
Het is nooit te laat om alsnog te gaan wielrennen.
mijn racefiets en mijn ATB en lid van WTC de Hellen.