Misschien deed-ie wel één of andere interval-training?dario schreef:Vorige week weer zo'n oetlul....
Het grote ergernissen toppic.
Mensen die imho zich ergeren om niks of ergeren zonder zelf in de spiegel te kijken.
Relaas van 1 dagje Efteling gisteren:
1] Langs een bestuurder zitten die met 140km/u op de snelweg constant loopt te vloeken op inhalende vrachtwagenchauffeurs. "We" schijnen blijkbaar haast te hebben...
2] Op de parkeerplaats mensen langs ons: 'Verd*mme we moeten zo wel ver lopen'.
3] In de rij bij de Droomvlucht: 2 stellen die 10 minuten lang hebben staan/lopen te klagen over de wachttijd van maarliefst 10 minuten. "Ze" hadden blijkbaar haast...
4] Mensen die klaagten dat het warm was.
5] Mensen langs ons op het "poffertjes"terras hun beklag deden dat ze, pak 'm beet, 10 minuten op hun eten moesten wachten. Ook zij hadden blijkbaar haast...
6] Diezelfde mensen opmerkingen maakte over het "uiterlijk" van andere langslopende bezoekers. Dit terwijl de heren in hun eigen gezelschap zonder bovenstuk rondliepen/zaten. Getverrr.
Helaas bestaan sprookjes niet en heb ik (welliswaar in 2e instantie) me gisteren laten verleiden om me te ergeren... Verder een hele fijne dag gehad zonder me te haasten
Relaas van 1 dagje Efteling gisteren:
1] Langs een bestuurder zitten die met 140km/u op de snelweg constant loopt te vloeken op inhalende vrachtwagenchauffeurs. "We" schijnen blijkbaar haast te hebben...
2] Op de parkeerplaats mensen langs ons: 'Verd*mme we moeten zo wel ver lopen'.
3] In de rij bij de Droomvlucht: 2 stellen die 10 minuten lang hebben staan/lopen te klagen over de wachttijd van maarliefst 10 minuten. "Ze" hadden blijkbaar haast...
4] Mensen die klaagten dat het warm was.
5] Mensen langs ons op het "poffertjes"terras hun beklag deden dat ze, pak 'm beet, 10 minuten op hun eten moesten wachten. Ook zij hadden blijkbaar haast...
6] Diezelfde mensen opmerkingen maakte over het "uiterlijk" van andere langslopende bezoekers. Dit terwijl de heren in hun eigen gezelschap zonder bovenstuk rondliepen/zaten. Getverrr.
Helaas bestaan sprookjes niet en heb ik (welliswaar in 2e instantie) me gisteren laten verleiden om me te ergeren... Verder een hele fijne dag gehad zonder me te haasten
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
Dan ga je toch niet kilometerslang in het wiel hangen van zodra iemand je passeert?soloist schreef:Misschien deed-ie wel één of andere interval-training?dario schreef:Vorige week weer zo'n oetlul....
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Beginnende wielertoerist die een intervaltraining doet met voornamelijk rustmomenten...dario schreef:Dan ga je toch niet kilometerslang in het wiel hangen van zodra iemand je passeert?soloist schreef:Misschien deed-ie wel één of andere interval-training?dario schreef:Vorige week weer zo'n oetlul....
-
- Forum-lid
Bij een smal fietspad roep ik meestal 'pardon' zodat mensen weten dat ik eraan kom en wil passeren. Als ik het idee heb dat mensen het niet horen blijf ik erachter tot dat ze het wel horen.
Sommige mensen lopen dan te zeuren 'bel dan'. Waarom moet ik bellen als ze me duidelijk horen en ik netjes vraag of ik mag passeren?
Sommige mensen lopen dan te zeuren 'bel dan'. Waarom moet ik bellen als ze me duidelijk horen en ik netjes vraag of ik mag passeren?
-
- Forum-lid
Volgens mij lopen er inmiddels vier topics die allemaal gaan over "de wielrenner op de openbare weg en alle uitdagingen die daarbij horen". Moderators?
Misschien omdat het verkeersreglement dit zo voorziet, en wettelijk is voorgeschreven dat èlke fiets die op de openbare weg rijdt over een goed hoorbare (op 20 meter) bel moet beschikken?gaisdergerman schreef: Sommige mensen lopen dan te zeuren 'bel dan'. Waarom moet ik bellen als ze me duidelijk horen en ik netjes vraag of ik mag passeren?
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
De moderne mens in optima forma: ik heb mijn eigen regels en laat niemand me voorschrijven wat ik moet doen.gaisdergerman schreef:Sommige mensen lopen dan te zeuren 'bel dan'. Waarom moet ik bellen als ze me duidelijk horen en ik netjes vraag of ik mag passeren?
Ik erger me vooral aan mensen die een fiets van pak em beet 2500 euro kopen en te beroerd zijn een helmpje te kopen van 100 euro.(ik gebaar ook uit principe niet naar die mensen)
Als ze in m'n wiel mee willen rijden mogen ze van mij ik kijk meestal na het voorbij rijden niet meer om achter me is enkel belangrijk bij inhalen van overige verkeersdeelnemers of afslaan ofiets.
Als ze in m'n wiel mee willen rijden mogen ze van mij ik kijk meestal na het voorbij rijden niet meer om achter me is enkel belangrijk bij inhalen van overige verkeersdeelnemers of afslaan ofiets.
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
-
- Forum-lid HC
een rammelend zadeltasjeTumTumTum schreef:Oeps, de modepolitie.
Wat ik veel erger vind is mensen die een fiets van pak em beet 2500 euro kopen en er dan een zadeltasje aan hangen. Dat is un-cool.
What makes the boat go faster?