Fietsen rond de Posbank; zondag 30 sept.
-
- Forum-lid
Alp d'Huez53:15 schreef:Misschien dat er wat meer foto's gemaakt kunnen worden als bepaalde figuren wat minder hard gaan fietsen de volgende keer. Dan kan Daniel nog eens met de handjes los van 't stuur. Ik had trouwens ook een camera mee, stom genoeg niet in m'n achterzak meegenomen.
Ja das niet slim he dan had daniel foto´s vanuit de achterhoede kunnen maken en jij vanuit de kopgroep!
Nee maar dat heeft weer ergens anders mee te maken............Think!ahahaha, Daniel heeft wel meer foto's, maar daar staat Cervelootje toch niet op ... :0
reclame
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
In januari, op de baan, kunnen we mooi zo'n nieuw type digitale flitspaal neerzetten voor haarscherpe foto's met de juiste snelheid erbij vermeld. Wie denkt dat hij/zij zo'n ding kan fixen voor de baan clinic?
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Nu je 't zegt, een maat van me is in opleiding bij het korps van Amsterdam. Misschien dat hij wel een mobiele flitscontrole uit kan voeren, kan ie mooi wat studiepunten scoren! Dit moet vast niet zo moeilijk te regelen zijn, hij moet voor z'n eerste drie maanden op straat ook al 35 bekeuringen uitschrijven. Het kan dan wel zijn dat de kosten voor de clinic licht hoger uit vallen!
[quote="GastheerG"][quote="Alp d'Huez53:15"]In januari, op de baan, kunnen we mooi zo'n nieuw type digitale flitspaal neerzetten voor haarscherpe foto's met de juiste snelheid erbij vermeld. Wie denkt dat hij/zij zo'n ding kan fixen voor de baan clinic?[/quote]
Ik heb wel een camera (D2H) die je kan programeren dat deze iedere seconden een foto maakt. Of iedere seconden 9!
Maar ik kan ook wel een fotomaatje regelen hoor!
[/quote]
Ik denk dat het wel leuk is ja, komt natuurlijk niet vaak voor dat je op de baan raced, mischien wel leuk om op de gevoelige plaat vast te leggen, toch??????
Ik heb wel een camera (D2H) die je kan programeren dat deze iedere seconden een foto maakt. Of iedere seconden 9!
Maar ik kan ook wel een fotomaatje regelen hoor!
[/quote]
Ik denk dat het wel leuk is ja, komt natuurlijk niet vaak voor dat je op de baan raced, mischien wel leuk om op de gevoelige plaat vast te leggen, toch??????
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when