spot de prof!!!!!!!!
Ik dacht dat ik gisteren in Holten Lars Boom tegenkwam. Witte Giant, rabo kleding (niet het Nederlands kampioen tenue) en ik zag nog net wat blonde lokken onder zijn helm vandaan komen. Lees echter op rabosport.nl dat hij in de Eiffel aan het trainen is ...
Wie had het dan kunnen zijn? Of was het gewoon een wannabe prof.
Gr.
Gr.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Drentel schreef:Ik dacht dat ik gisteren in Holten Lars Boom tegenkwam. Witte Giant, rabo kleding (niet het Nederlands kampioen tenue) en ik zag nog net wat blonde lokken onder zijn helm vandaan komen. Lees echter op rabosport.nl dat hij in de Eiffel aan het trainen is ...
Gr.
Volgens mij rijdt er in Rijssen ook een of andere gast voor de lol op een witte Giant en heeft ie een rabopakje. Misschien heb je die gezien.
"Ink the future" | Freelance Ontwerper
bij mij in Geel rijdt wekelijks Jurgen van den Broeck (silence lotto) altijd voorbij mijn zaak, vorige week was hij op training met zijn tijdritfiets
cervelo r3 dura ace 7800 veltec speed carbon 6.0
cervelo slc-sl dura ace 7900 vumaquad zipp 343
corratec revo team xtr
cervelo slc-sl dura ace 7900 vumaquad zipp 343
corratec revo team xtr
Dat gastje in Rijssen doet niks anders als rondjes rijden door het centrum.
http://www.harmjanhazelhorst.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Cervelo Soloist Team 2008
Cervelo Soloist Team 2008
Volgens mij heb ik die kerel ook wel eens zien fietsen. Beetje grof postuur.
Vorige week zondag op de Posbank kwam Robert Gesink me tegemoet. Ik weet dat ik mezelf niet met profs moet vergelijken, maar wat kan die man hard fietsen... En zijn mond was nog dicht ook terwijl hij omhoog scheurde
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...
Vandaag tijdens de clubrit in de omgeving Riemst Sebastien Rosseler opgepikt.
Hij heeft zo'n 40Km met ons meegefietst alvorens we thuiskwamen, een clublid heeft hem toen nog even meegenomen richting Vise, zodat hij de weg weer wist. Woensdag rijdt hij de ronde van België.
Hij heeft zo'n 40Km met ons meegefietst alvorens we thuiskwamen, een clublid heeft hem toen nog even meegenomen richting Vise, zodat hij de weg weer wist. Woensdag rijdt hij de ronde van België.
I Am SpeCiAliZed