Lightweights
Adrien heeft een artikel gepubliceerd op RouesArtisanales over het bezoek dat hij en ik brachten aan de fabriek van CarbonSports: http://www.rouesartisanales.com/article-5828377.html
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
- Berichten: 92
- Lid geworden op: 04 jun 2006 21:10
die van unibet dokkerden vandaag in de omloop het volk met hun lightweights ventoux over de kasseien
tour du senegal 2006-2007-2008
tour du faso 2009-2010
tour of rwanda 2010
tour du faso 2009-2010
tour of rwanda 2010
Quoten: Origineel geplaatst door tour du senegal op 03 Maart 2007
die van unibet dokkerden vandaag in de omloop het volk met hun lightweights ventoux over de kasseien
Jup. Heb ik ook al gedaan met die wielen: gaat prima!
Het viel trouwens op dat wel meer renners carbonwielen inzetten. Sommige CSC'ers reden met Zipp carbon wielen, en enkele mannen van Wiesenhof met Mavic Cosmic carbone.
De Unibet jongens deden het overigens heel goed. Tot diep in de finale zag ik Laurens ten Dam (heel knappe koers gereden!!) en Gorik Gardeyn.
die van unibet dokkerden vandaag in de omloop het volk met hun lightweights ventoux over de kasseien
Jup. Heb ik ook al gedaan met die wielen: gaat prima!
Het viel trouwens op dat wel meer renners carbonwielen inzetten. Sommige CSC'ers reden met Zipp carbon wielen, en enkele mannen van Wiesenhof met Mavic Cosmic carbone.
De Unibet jongens deden het overigens heel goed. Tot diep in de finale zag ik Laurens ten Dam (heel knappe koers gereden!!) en Gorik Gardeyn.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Ach die wielen is gewoon een kwestie van een sponser die veel druk uit oefent. Mavic Cosmic carbon is wel het buitenbeentje, want dat is gewoon een lage alu velg met een niet structurele kap en gedraagt zich op de kasseien dus ook gewoon als een lage aluminium velg.
Quoten: Origineel geplaatst door meeuh op 04 Maart 2007
Doen die mannen van unibet uitverkoop op het einde van het seizoen?
Bij mijn weten is bij Unibet de fabrikant (Canyon dus) contractueel eigenaar van het geleverd materiaal, dus gaat dat op het einde van het seizoen daar terug naar toe... of beslissen zij wat ermee gebeurt.
Doen die mannen van unibet uitverkoop op het einde van het seizoen?
Bij mijn weten is bij Unibet de fabrikant (Canyon dus) contractueel eigenaar van het geleverd materiaal, dus gaat dat op het einde van het seizoen daar terug naar toe... of beslissen zij wat ermee gebeurt.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Kijk hier even, staan alle eigenschappen met foto's
Ventoux:
http://www.bikeparts4u.nl/shop/product_ ... cts_id=904
Ventoux DT:
http://www.bikeparts4u.nl/shop/product_ ... cts_id=903
Standaard:
http://www.bikeparts4u.nl/shop/product_ ... cts_id=901
Ventoux:
http://www.bikeparts4u.nl/shop/product_ ... cts_id=904
Ventoux DT:
http://www.bikeparts4u.nl/shop/product_ ... cts_id=903
Standaard:
http://www.bikeparts4u.nl/shop/product_ ... cts_id=901
"Try not. Do or do not......there is no try"
Hierboven vindt je het verschil tussen een aanbieder die zich de moeite geeft om een zeer duur produkt te promoten (goede uitleg) en een dumper die zich niet eens de moeite neemt fatsoenlijke info. te verstrekken (afgebeelde wiel is de oude variant met twee logo's i.p.v. de vier van de 2007 variant).
Zou persoonlijk 250 Euro meer uitgeven bij de tweede.
Als je voor gebruiksgemak kiest moet je eigenlijk een setje standaards met een Ventoux voorwiel bestellen wat het standaard LW voorwiel is met een beetje wind al niet meer rijdbaar.
Wat betreft de Obermayers: die hebben een zeer lichte Tune naaf (160) in het achterwiel ingelamineerd. Zou mijn keuze niet zijn i.v.m. betrouwbaarheid.
Overigens: ook lightweight zijn niet perfect en kunnen net zo goed klachten vertonen maar ze zijn hun geld waard. Ze zijn zelfs zo goed dat mavic heeft gemeend met een kopie te moeten komen die een adviesprijs heeft van 3800 Euro!
Zou persoonlijk 250 Euro meer uitgeven bij de tweede.
Als je voor gebruiksgemak kiest moet je eigenlijk een setje standaards met een Ventoux voorwiel bestellen wat het standaard LW voorwiel is met een beetje wind al niet meer rijdbaar.
Wat betreft de Obermayers: die hebben een zeer lichte Tune naaf (160) in het achterwiel ingelamineerd. Zou mijn keuze niet zijn i.v.m. betrouwbaarheid.
Overigens: ook lightweight zijn niet perfect en kunnen net zo goed klachten vertonen maar ze zijn hun geld waard. Ze zijn zelfs zo goed dat mavic heeft gemeend met een kopie te moeten komen die een adviesprijs heeft van 3800 Euro!