Vandaag gefietst in 2011
vandaag op gestapt, maar verder dan 18 km ben ik niet gekomen... ritje voortijdig weggeblazen
die windstoten van de zijkant waren te gevaarlijk...
tegenwind ging overigens prima en mee wind al helemaal natuurlijk
die windstoten van de zijkant waren te gevaarlijk...
tegenwind ging overigens prima en mee wind al helemaal natuurlijk
accepteren kun je leren!
-
- Forum-lid
Even op en neer naar de FM op de mtb van een collega die ik misschien van hem ga kopen. Fijn fietsje, maar met deze wind is het zwaar op elke fiets lijkt me!
I refuse to join any club that would accept me as a member
Lang getwijfeld, maar ben toch maar naar buiten gegaan.
Stevig windje nooit geweten dat je zo langzaam kan fietsen op het vlakke terwijl de hartslag hoge waardes aangeeft...
Maar uiteindelijk toch nog 44km buiten gespeeld, rond de westeinder was het soms wel wat gevaarlijk met de zijwind. Maar goed je stuur vast houden en voor je uit blijven kijken dan komt het wel goed.
Alleen rondwaaiende servetten doen het niet echt goed in de achter derailleur :rolleye:
Stevig windje nooit geweten dat je zo langzaam kan fietsen op het vlakke terwijl de hartslag hoge waardes aangeeft...
Maar uiteindelijk toch nog 44km buiten gespeeld, rond de westeinder was het soms wel wat gevaarlijk met de zijwind. Maar goed je stuur vast houden en voor je uit blijven kijken dan komt het wel goed.
Alleen rondwaaiende servetten doen het niet echt goed in de achter derailleur :rolleye:
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010
-Cervelo RS 2010
-
- Forum-lid
Ik ben ook effe lekker gaan uitwaaien. Onder het genot van de stevige zuidwester vertrokken zonder vast plan. Uiteindelijk ben ik wat gaan knutselen aan mijn rondje richting de heuvelrug. Leuk extra lusje bedacht en een wat minder stuk er uit geknipt.
[img=http://www.mijnalbum.nl/Foto-FP3MNWZE.jpg]
Het hoeft van mij niet iedere week maar die wind is toch wel lekker rijden hoor. Je zit lekker actief op de fiets en hoeft je geen moment te vervelen. In totaal 110km weggespeeld. Morgen wellicht nog een rondje.
[img=http://www.mijnalbum.nl/Foto-FP3MNWZE.jpg]
Het hoeft van mij niet iedere week maar die wind is toch wel lekker rijden hoor. Je zit lekker actief op de fiets en hoeft je geen moment te vervelen. In totaal 110km weggespeeld. Morgen wellicht nog een rondje.
[quote="Herera"]
MTB Tourtocht in Wageningen 'Wintertrio deel 3'
57 km gereden... ging best lekker[/quote]
Heb ik ook gereden vandaag. Kwam op 54 km Vond het erg meevallen met de wind in het bos, alleen het laatste stukje over de dijk was wel zwaar. Maar ook niet veel takken of omgewaaide bomen.
MTB Tourtocht in Wageningen 'Wintertrio deel 3'
57 km gereden... ging best lekker[/quote]
Heb ik ook gereden vandaag. Kwam op 54 km Vond het erg meevallen met de wind in het bos, alleen het laatste stukje over de dijk was wel zwaar. Maar ook niet veel takken of omgewaaide bomen.
Vanmorgen 50 km gefietst. Maar zoals al in overvloede gezegd, WAT EEN WIND! Gelukkig lage wieltjes want er zaten flinke windvlagen tussen! Sommige stukken 18 in het uur, andere stukken tegen de 50
Do not CROSS the road!