Vandaag gezien...een korte broek
-
- Forum-lid
Haha, daar moest ik ook enorm mee lachen. Hij had het blijkbaar overal koud.. behalve z'n armen. Apart verhaal.
Gistermiddag toen ik naar huis reed van mn werk heb ik een renner gespot in de korte broek. Het was 5 graden op de buitentemp meter van mijn auto. Ik moest even in mijn ogen vrijven of ik het wel goed gezien had. Ik moest me ook in bedwang houden om het raampje niet naar beneden te doen en iets te roepen van "koud he"...? Gelukkig niet gedaan, moest deze man zelf weten natuurlijk. We leven in een vrij land.
Ik fiets pa bij vanaf 20 graden in de korte broek en dan ook nog niet altijd. Houd liever de beenstukken iets langer aan.
Gr. Diederik
Ik fiets pa bij vanaf 20 graden in de korte broek en dan ook nog niet altijd. Houd liever de beenstukken iets langer aan.
Gr. Diederik
bandiet schreef:Ik moest me ook in bedwang houden om het raampje niet naar beneden te doen en iets te roepen van "koud he"...? Gelukkig niet gedaan, moest deze man zelf weten natuurlijk. We leven in een vrij land.
Had je gewoon mogen doen, het is tenslotte een vrij land
Maar het is bizar, ik vind het nog steeds ijzig koud. En voorlopig lijkt het zo te blijven
En je hebt nog wel het castelli logo als avatar... Als je maar voldoende kleding aan hebt..Frank1 schreef:Maar het is bizar, ik vind het nog steeds ijzig koud.
Ik kijk nergens meer van op trouwens.. afgelopen zondag met 2 graden in regen en wind vond ik me zelf al een bikkel dat ik uberhaupt op de fiets zat maar ik kwam dus ook zo'n idi##t met een korte broek aan tegen.. brrrrrrr
-
- Forum-lid
rodger schreef:Niet alleen in korte broek maar ook in korte mouwen,gespot in St Joris Weert-België.Nochtans ijskoude noord-oostenwind,hij had toen wel wind mee maar zou niet in zen plaats willen zijn bij wind tegen.
Die reed de klassieker St Joris Delft - St Joris Weert.
Mensen uit de omgeving Delft weten wel wat St Joris Delft is ...
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders