@scale20
Frame ziet er alvast schitterend uit, krijg steeds vaker het gevoel dat ik ook maar eens aan een italiaan moet...
Kom maar op met de foto's van de afmontage.
PS. is de levertijd altijd ong. 2 maanden? en heb je het frame in Nederland gekocht?
Pinarello
PS. is de levertijd altijd ong. 2 maanden? en heb je het frame in Nederland gekocht?
Levertijd is 60 dagen, maar dit kan sterk varieren afhankelijk van de maat en kleur. Frame is belsteld in Italie bij www.worldbike.it, afhandeling is heel vlot en correct verlopen.
Foto's van de afgemonteerde fiets kan nog even duren, moet nog even wachten op bepaalde onderdelen.
-
- Forum-lid
Scale 20,
Help me ff op weg..waarom via die site besteld? Ik ken 'm niet. Prijsverschil?
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 06 Mei 2006
Quoten: Origineel geplaatst door pjotr op 06 Mei 2006
hele vette fietsen van Lee.. Jammer dat het witte zadel na paar ritjes in geel verkleurt. Die Ventoux wieltjes zien er super uit met die Dugast Tubes
Ik zie het probleem niet. Dan koop je toch gewoon een nieuw?
Niet iedereen heeft het geld om om de maand een zadel aan te schaffen van 80 euro;) Ben ook maar een student..
Quoten: Origineel geplaatst door pjotr op 06 Mei 2006
hele vette fietsen van Lee.. Jammer dat het witte zadel na paar ritjes in geel verkleurt. Die Ventoux wieltjes zien er super uit met die Dugast Tubes
Ik zie het probleem niet. Dan koop je toch gewoon een nieuw?
Niet iedereen heeft het geld om om de maand een zadel aan te schaffen van 80 euro;) Ben ook maar een student..
Anti-Spacers!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wel een beetje flauwe site...ook al geen prijsinfo
Less is bore
Quoten: Origineel geplaatst door Groene Spicht op 10 Mei 2006
Scale 20,
Omdat in Italie Pinarello goedkoper is dan in Belgie en Nederland. Ik heb 1990 euro betaald voor het Frame inclusief verzendingskosten, bij mijn weten kan je aan deze prijs het frame hier niet kopen. Heb in de tijd gezocht naar online winkels in Italie die Pinarello verkopen en heb er toen maar 2 gevonden www.worldbike.it en www.flarer.it (misschien zijn er wel meerdere)
Scale 20,
Omdat in Italie Pinarello goedkoper is dan in Belgie en Nederland. Ik heb 1990 euro betaald voor het Frame inclusief verzendingskosten, bij mijn weten kan je aan deze prijs het frame hier niet kopen. Heb in de tijd gezocht naar online winkels in Italie die Pinarello verkopen en heb er toen maar 2 gevonden www.worldbike.it en www.flarer.it (misschien zijn er wel meerdere)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die prijs is hetzelfde als Flarer hanteert trouwens.
Less is bore
delete
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Quoten: Origineel geplaatst door bazz op 10 Mei 2006
maar een pinarello F4:13 frame is niet te verkrijgen, wel als complete afgemonteerde fiets
Als het goed is wel.
wat info over '07
1. Nieuwe Dogma FPX, w/new nda Wavy fork. Slimmer AK61 lite tubes, accentuated profile on headtube showing 1-1/8 top and 1-1/4 lower, slimmer tubes, and lighter overall. Fork reinforced with ribs on upper section. 2. New 313 - budget carbon bike. Painted UD carbon. 3. New Montello - some #$# fibre used by Boeing (wish they'd identify whether its Hexcel, Ciba, etc but I guess its called marketing).
maar een pinarello F4:13 frame is niet te verkrijgen, wel als complete afgemonteerde fiets
Als het goed is wel.
wat info over '07
1. Nieuwe Dogma FPX, w/new nda Wavy fork. Slimmer AK61 lite tubes, accentuated profile on headtube showing 1-1/8 top and 1-1/4 lower, slimmer tubes, and lighter overall. Fork reinforced with ribs on upper section. 2. New 313 - budget carbon bike. Painted UD carbon. 3. New Montello - some #$# fibre used by Boeing (wish they'd identify whether its Hexcel, Ciba, etc but I guess its called marketing).
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)