Pagina 33 van 35

Geplaatst: 30 jun 2008 01:07
door casran
[quote="joren"]en weet je al iets ?.
gwn mss al even getest of alles goed werkt zonder gekloot .
ben namelijk vanplan deze ook te kopen.
(hoelang duurd het voor je dit systeem binenn krijgt als je het besteld )[/quote]


Nog niet getest nee... geduld.

Geplaatst: 26 jul 2008 23:26
door joren
al iemand iets gehoord over de draadloze srm.
ervaringen bedoel ik dan .

Geplaatst: 27 jul 2008 20:50
door jeraffiti
segers, gij kunt zagen ze :d

vuile :)

Geplaatst: 25 jan 2009 11:50
door freakyolivier
Een vraagje, is het srm systeem bruikbaar met de nieuwe 11 speed groepen van campagnolo?

Geplaatst: 21 apr 2009 12:05
door funon2wheels
srm is onafhankelijk van de versnellingen.
is de crank die veranderd.
Kan dus perfect.

Geplaatst: 21 apr 2009 13:05
door ericpeters
[quote="funon2wheels"]srm is onafhankelijk van de versnellingen.
is de crank die veranderd.
Kan dus perfect.[/quote]

En wat dan betreffende kettingbreedte?

Geplaatst: 21 apr 2009 17:14
door casran
[quote="funon2wheels"]srm is onafhankelijk van de versnellingen.
is de crank die veranderd.
Kan dus perfect.[/quote]


Ja, leg mij graag eens uit hoe je dat doet. De Campa kettingbladen 11sp kan je niet op een SRM monteren, de Stronglight CT2 voor 11sp heb ik nog niet gezien... Er stelt zich wel degelijk een probleempje door gelijk welke crank te draaien met die 11sp ketting. Een vriend van me (profrenner in een Campa-gesponsord team) plaatste zijn Dura-Ace SRM op Record 11sp en zijn ketting viel heel vaak tussen binnen- en buitenblad. Oplossing? Welke SRM met welke tandbladen zou je nemen??

Geplaatst: 24 apr 2009 14:56
door funon2wheels
ik rij met rotor bladen heb geen problemen met schakelen.
rij met campa op TT fiets en met dura ace op de gewone.


Geplaatst: 04 mei 2009 16:22
door casran
[quote="funon2wheels"]ik rij met rotor bladen heb geen problemen met schakelen.
rij met campa op TT fiets en met dura ace op de gewone.[/quote]


Rotor tandbladen gaat niet iedereen nemen natuurlijk.

Ik had vorige week nog met SRM contact: voor Campa 11sp hebben ze van FSA speciale tandbladen in 130BCD, maar nog niet in 110BCD. Dus SRM in compact op Campa 11 speed, daar zie ik nog geen 100% sluitende oplossing voor... Komt binnenkort wel. SRM zou me op de hoogte houden.

Geplaatst: 17 jun 2009 12:44
door freakyolivier
Hey Casran

Ik zit met de volgende vraag;
jij hebt ook met de powertap kunnen trainen?

Ik zou graag uw mening willen weten over de powertap!
Is deze wat te vergelijken met een SRM en is deze de aanschaf waard?
Heb namelijk zoals al eerder gezegd super record zitten op mijn fiets en zie ook niet direct zitten om een srm systeem te bestellen met cranks van 177.5mm.
En daarom zou ik graag een powertap willen kopen maar ik zou graag tog eens uw bevindingen willen weten!

Geplaatst: 20 jun 2009 01:25
door c40campy
Vraag is niet aan mij gesteld maar toch... Ik heb met SRM en Powertap gereden en de powertap is beter en goedkoper. Het probleem met de SRM was de calibratie voor en tijdens een rit. Door temperatuur wijzingen met de vermogensmeter continue gecalibreerd worden omdat de rekstrookjes uitzetten en krimpen. De powertap doet dat veel beter dan de SRM.
Voordeel van de SRM is dat je geen andere wielen nodig hebt, maar het is goedkoper om 2 Powertaps te kopen dan 1 SRM. De SRM ziet er beter en professionaler uit.
Maar toch, ik heb de SRM verkocht omdat de powertap beter was.


Geplaatst: 26 nov 2009 20:00
door borrie
Vraag:

moet je een aparte SRM trapas monteren die ook een waarde meet, of wordt het wattage alleen in de crank gemeten?