Ridley
Quoten: Origineel geplaatst door pantani op 10 Januari 2006
Ik krijg nu een RIDLEY SCANDIUM!!!met SHIMANO ULTEGRA SPEED,carbon wielen erin 4fza(of zoiet)in de kleuren van mr.bookmaker gespoten!(iet feller)echt knap!nu wou ik vragen:wat kost deze fiets normaal?
Misschien je eigen topic blijven volgen... http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... Position=1
In welke ploeg rijd je? RABC?
Ruwweg de gemiddelde winkelprijzen: Scandium-frame 1.250€ (al zijn 't wel clubkleuren) + Ultegra 650€ + 4ZA wielen 750€. Tussen de 2500 en 3000€ dus.
Ik krijg nu een RIDLEY SCANDIUM!!!met SHIMANO ULTEGRA SPEED,carbon wielen erin 4fza(of zoiet)in de kleuren van mr.bookmaker gespoten!(iet feller)echt knap!nu wou ik vragen:wat kost deze fiets normaal?
Misschien je eigen topic blijven volgen... http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... Position=1
In welke ploeg rijd je? RABC?
Ruwweg de gemiddelde winkelprijzen: Scandium-frame 1.250€ (al zijn 't wel clubkleuren) + Ultegra 650€ + 4ZA wielen 750€. Tussen de 2500 en 3000€ dus.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
- Berichten: 561
- Lid geworden op: 06 nov 2004 12:26
tijd om deze topic weer eens wat nieuw leven in te blazen.
heb zojuist gekeken naar de foto's van de parcourverkenning van parijs roub. te vinden op de dav-lotto website, maar vraag me nu af op welk frame ze daar nu fietsen? zijn frame's met nieuwe kleuren, wie weet welke???
heb zojuist gekeken naar de foto's van de parcourverkenning van parijs roub. te vinden op de dav-lotto website, maar vraag me nu af op welk frame ze daar nu fietsen? zijn frame's met nieuwe kleuren, wie weet welke???
RIDLEY the speed weapon
Te zien aan het rode logootje op de zitbuis een scandium of phaeton frame??? (verschil tussen sc 7000 en ultra in de tekst in het logo op de foto`s is niet te zien)Mag je gezien het benodigde comfort op de kasseien verwachten dat ze een carbon achtervork gebruiken dus dat het dan de phaeton zou zijn??? Ik beredeneer maar wat...
either lead, follow or get out of the way
-
- Forum-lid
- Berichten: 561
- Lid geworden op: 06 nov 2004 12:26
ja het klopt ze reden op een scandium. Ik was een beetje verward omdat de decals op de bovenbuis een sharp edge desing bovenbuis leek. daarom mijn vraag. Vind het spuitwerk van de parijs roub. fietsen ronduit schitterend.
typisch voor ridley.
typisch voor ridley.
RIDLEY the speed weapon
-
- Forum-lid
- Berichten: 1604
- Lid geworden op: 10 dec 2004 08:17
Volgens mij scoort de ridley scandium niet super bij de laatste tour test:
105 punkte (frame 44 punten 90 is max)
preisleistung: schwach
gesamturteil: mittelklasse
105 punkte (frame 44 punten 90 is max)
preisleistung: schwach
gesamturteil: mittelklasse
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
-
- Forum-lid
- Berichten: 561
- Lid geworden op: 06 nov 2004 12:26
Quote: Origineel geplaatst door ilfalco2004 op 11 April 2006
Volgens mij scoort de ridley scandium niet super bij de laatste tour test:105 punkte (frame 44 punten 90 is max)preisleistung: schwachgesamturteil: mittelklasse
dan kunnen ze niet testen. heb ze zondag op hun ridley's fantastisch over de kasseien zien jakkeren zonder problemen. Praktijk testen, daar kan niets tegenop
Volgens mij scoort de ridley scandium niet super bij de laatste tour test:105 punkte (frame 44 punten 90 is max)preisleistung: schwachgesamturteil: mittelklasse
dan kunnen ze niet testen. heb ze zondag op hun ridley's fantastisch over de kasseien zien jakkeren zonder problemen. Praktijk testen, daar kan niets tegenop
RIDLEY the speed weapon
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Is wel heel makkelijk om het zo af te doen. Maar de profs reden al niet om de carbon frames om 1 of andere (vage) reden. Bedenk wel dat er heel erg veel geld door Ridley wordt neergelegd om Davitamon van fietsen te mogen voorzien. Dat over de kasseien denderen kan ook op een stalen frame van 12 jaar geleden, als je de benen van ene Peter van P heb gaat het bijna net zo hard als op een Spin (of een Ridley in mindere maten )
Quoten: Origineel geplaatst door ilfalco2004 op 11 April 2006
Volgens mij scoort de ridley scandium niet super bij de laatste tour test:
105 punkte (frame 44 punten 90 is max)
preisleistung: schwach
gesamturteil: mittelklasse
Ridley kan qua prijs en uitrusting niet op tegen de Duitse prijsvechters. Ook de zware en niet zo stijve vork kreeg kritiek. De meetwaarden van het frame waren echter zondermeer goed. Ik rijd er zelf mee, weliwaar met een Easton EC 70 vork, en kan dit alleen maar bevestigen. Volgens Tour zou het frame + vork in Duitsland meer dan 1700 euro moeten kosten, wat vanzelfsprekend veel te duur is. In België kost je dat 1100 à 1200 euro.
Volgens mij scoort de ridley scandium niet super bij de laatste tour test:
105 punkte (frame 44 punten 90 is max)
preisleistung: schwach
gesamturteil: mittelklasse
Ridley kan qua prijs en uitrusting niet op tegen de Duitse prijsvechters. Ook de zware en niet zo stijve vork kreeg kritiek. De meetwaarden van het frame waren echter zondermeer goed. Ik rijd er zelf mee, weliwaar met een Easton EC 70 vork, en kan dit alleen maar bevestigen. Volgens Tour zou het frame + vork in Duitsland meer dan 1700 euro moeten kosten, wat vanzelfsprekend veel te duur is. In België kost je dat 1100 à 1200 euro.
Quoten: Origineel geplaatst door Be.rt op 11 April 2006
Ridley kan qua prijs en uitrusting niet op tegen de Duitse prijsvechters. Ook de zware en niet zo stijve vork kreeg kritiek. De meetwaarden van het frame waren echter zondermeer goed. Ik rijd er zelf mee, weliwaar met een Easton EC 70 vork, en kan dit alleen maar bevestigen. Volgens Tour zou het frame + vork in Duitsland meer dan 1700 euro moeten kosten, wat vanzelfsprekend veel te duur is. In België kost je dat 1100 à 1200 euro.
Daarin zullen ze zich vergist hebben zeker? Kan me niet voorstellen dat dit frameset in Duitsland zoveel kost.
Ridley kan qua prijs en uitrusting niet op tegen de Duitse prijsvechters. Ook de zware en niet zo stijve vork kreeg kritiek. De meetwaarden van het frame waren echter zondermeer goed. Ik rijd er zelf mee, weliwaar met een Easton EC 70 vork, en kan dit alleen maar bevestigen. Volgens Tour zou het frame + vork in Duitsland meer dan 1700 euro moeten kosten, wat vanzelfsprekend veel te duur is. In België kost je dat 1100 à 1200 euro.
Daarin zullen ze zich vergist hebben zeker? Kan me niet voorstellen dat dit frameset in Duitsland zoveel kost.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
- Berichten: 561
- Lid geworden op: 06 nov 2004 12:26
Quote: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 11 April 2006
Is wel heel makkelijk om het zo af te doen. Maar de profs reden al niet om de carbon frames om 1 of andere (vage) reden. Bedenk wel dat er heel erg veel geld door Ridley wordt neergelegd om Davitamon van fietsen te mogen voorzien. Dat over de kasseien denderen kan ook op een stalen frame van 12 jaar geleden, als je de benen van ene Peter van P heb gaat het bijna net zo hard als op een Spin (of een Ridley in mindere maten )
als ik jou was zou ik maar een trek kopen
Is wel heel makkelijk om het zo af te doen. Maar de profs reden al niet om de carbon frames om 1 of andere (vage) reden. Bedenk wel dat er heel erg veel geld door Ridley wordt neergelegd om Davitamon van fietsen te mogen voorzien. Dat over de kasseien denderen kan ook op een stalen frame van 12 jaar geleden, als je de benen van ene Peter van P heb gaat het bijna net zo hard als op een Spin (of een Ridley in mindere maten )
als ik jou was zou ik maar een trek kopen
RIDLEY the speed weapon