Amstel Gold Race 2011
-
- Forum-lid
Geweldig...ik ben net tot de conclusie gekomen dat ik het weekend van AGR (van vrijdag tm zondag) in een campeerboerderij in Schimmert verblijf.
Weet iemand hoe het zit met de afzetting van de wegen? Ik was wel van plan om mijn fiets mee te nemen maar vrees dat er weinig asfalt meer overblijft. De Voerstreek is misschien een optie, maar daar moet je dan ook nog maar eens zien te komen. Ideeen voor een 60 a 80 km rondje?
Valt er btw op zondagochtend nog een beetje te fietsen, of wordt alles vroeg afgezet?
Weet iemand hoe het zit met de afzetting van de wegen? Ik was wel van plan om mijn fiets mee te nemen maar vrees dat er weinig asfalt meer overblijft. De Voerstreek is misschien een optie, maar daar moet je dan ook nog maar eens zien te komen. Ideeen voor een 60 a 80 km rondje?
Valt er btw op zondagochtend nog een beetje te fietsen, of wordt alles vroeg afgezet?
Frits
Je kunt dan gewoon fietsen geen enkel probleem. De wegen worden nergens afgezet op zaterdag, misschien dat je moet wachten voordat je de keutenberg opkunt en cauberg zou ik zaterdag ook niet doen.
Zondag zijn de wegen alleen kort voordat de koers langskomt afgezet, is alleen wat drukker op de weg maar is goed te rijden. Zijn genoeg mensen die het parcours afsnijden om deze vaker voorbij te zien komen.
Zondag zijn de wegen alleen kort voordat de koers langskomt afgezet, is alleen wat drukker op de weg maar is goed te rijden. Zijn genoeg mensen die het parcours afsnijden om deze vaker voorbij te zien komen.
Weet iemand alternatieven vlak over de grens die doorgaan?
Ik vind wel wat aankondigingen, maar die zijn van 2009. Ik zou graag iets van 100+ rijden met veel beklimmingen.
Ik vind wel wat aankondigingen, maar die zijn van 2009. Ik zou graag iets van 100+ rijden met veel beklimmingen.
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05
-
- Forum-lid
- Contact
[quote="Aristos"]Weet iemand alternatieven vlak over de grens die doorgaan?
Ik vind wel wat aankondigingen, maar die zijn van 2009. Ik zou graag iets van 100+ rijden met veel beklimmingen.[/quote]
Ik zou klimmen-banneux-klimmen rijden. kijk www.wtcklimmen.nl voor meer info. 24 April, 140 km
Ik vind wel wat aankondigingen, maar die zijn van 2009. Ik zou graag iets van 100+ rijden met veel beklimmingen.[/quote]
Ik zou klimmen-banneux-klimmen rijden. kijk www.wtcklimmen.nl voor meer info. 24 April, 140 km
fiets,fiets,fiets en verder niets.
[quote="daPOKER"][quote="Geer"][quote="daPOKER"]
Misschien is het 'n idee om een alternatieve AGR te organiseren met wat mensen op het forum hier?[/quote]
Goed idee, maar wanneer?
Nu wordt er al een forumrit in Limburg georganiseerd door de sectie 010, maar die zit vol. [/quote]
Mmmmmm.... Wie weet wel in de week erna ofzo.
Dan zijn er wel de volgende vragen te beantwoorden.
1. Rijden we door de week of in het weekend? Voordeel van door de week is dat er geen drol op de weg is hier in het heuvelland.
2. Welke afstand kiezen we. Ik zou zeggen 150, die biedt voor ieder wat wils.
3. Vertrek uit Maastricht of Valkenburg
4. Hoe groot mag de groep zijn? 10, 20 man/vrouw of twee groepen. Een snelle 27,5 kph en een langzamere voor alles onder de 27,5 gemiddeld?
[/quote]
Ik ga toch eerder voor een 'mooi weer alternatief'? 150 km lijkt me voldoende. Maar door de week wordt weer lastig, moet af en toe ook nog werken. Rond hemelvaart ben ik op zeker in Limburg (voor de SRC).
Misschien is het 'n idee om een alternatieve AGR te organiseren met wat mensen op het forum hier?[/quote]
Goed idee, maar wanneer?
Nu wordt er al een forumrit in Limburg georganiseerd door de sectie 010, maar die zit vol. [/quote]
Mmmmmm.... Wie weet wel in de week erna ofzo.
Dan zijn er wel de volgende vragen te beantwoorden.
1. Rijden we door de week of in het weekend? Voordeel van door de week is dat er geen drol op de weg is hier in het heuvelland.
2. Welke afstand kiezen we. Ik zou zeggen 150, die biedt voor ieder wat wils.
3. Vertrek uit Maastricht of Valkenburg
4. Hoe groot mag de groep zijn? 10, 20 man/vrouw of twee groepen. Een snelle 27,5 kph en een langzamere voor alles onder de 27,5 gemiddeld?
[/quote]
Ik ga toch eerder voor een 'mooi weer alternatief'? 150 km lijkt me voldoende. Maar door de week wordt weer lastig, moet af en toe ook nog werken. Rond hemelvaart ben ik op zeker in Limburg (voor de SRC).
-
- Forum-lid
Overigens had ik me per ongeluk dubbel ingeschreven, vandaag een mail gekregen van AGR dat er 1 wordt verwijderd. Ik denk dat er nog meer mensen zijn, dus check af en toe de website, misschien gooien ze 'm weer open t.z.t.
-
- Forum-lid
- Contact
Er als een aan gedacht die vraag neer te leggen bij de organisatie. Misschien is de desbetreffende server nog niet opgestart.
Mijn Alpe d'HuZes Facebookpagina: Facebook.com/Jordy-van-Baal-fietst-Alpe-Dhuzes-2014. Like & Share!
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.
Ben toch eens benieuwd hoe jullie dat nou gedaan hebben qua overnachting. Hebben jullie vooraf al overnachting geboekt met de gedachte deze te annuleren op het moment dat je geen inschrijving had of zijn jullie net zoals mij zo naïef geweest om eerst de inschrijving te regelen en dan pas op zoek te gaan naar een overnachting in de omgeving.
Het is na veel zoekwerk trouwens wel gelukt om iets in de buurt te vinden tegen een redelijke prijs
Het is na veel zoekwerk trouwens wel gelukt om iets in de buurt te vinden tegen een redelijke prijs
Qua overnachting zou ik lekker een paar km uit Valkenburg blijven. Geen idee of er bijvoorbeeld in Gulpen nog plek is? In dat geval een lekker stukje warming up, ga je ook niet koud de Geulemerberg op..
Zelf slapen wij hopelijk weer bij een vriend van mijn fietsvriend in Mechelen. Maakt de gehele rit +/- 175 km voor ons...
Zelf slapen wij hopelijk weer bij een vriend van mijn fietsvriend in Mechelen. Maakt de gehele rit +/- 175 km voor ons...