Takkenweer
-
- Forum-lid HC
Stortbuien sinds 08.30 in de omgeving van de Amerongsberg. Wordt dus een dagje binnen rijden en roeien.
What makes the boat go faster?
Hier in het zuidwesten zou het aan het eind van de middag droog moeten worden. Dat wordt een dagje Buienrader checken.
Hoop vanavond nog wat KMs te maken...
Hoop vanavond nog wat KMs te maken...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zelfs ik had al begrepen dat het vandaag niks zou worden
Less is bore
De rest van onze wielerploeg had haar kat gestuurd. Ik ben dan maar op mijn eentje gaan fietsen, viel best nog mee. Ik ben op een bepaald ogenblik zelf drooggewaaid tussen twee buien in. Op het einde zat de wind meer tegen dan de regen
Ben vanmorgen met een stralend zonnetje vertrokken... na ± 10 km gingen de sluizen open (omgeving Roosendaal), twee uur in de (stort)regen gereden. Moest een paar keer stoppen om mn verrekijker schoon te maken. maar verder lekker gefietst (iig geen last van electo-fiets gebruikers )
- daniel1975
- Forum-lid HC
bang voor kortsluiting zekernr071 schreef: (iig geen last van electo-fiets gebruikers )
Less is bore
Heb vandaag de 100 km tourversie van de Ronde van Midden-Nederland gereden. Vanwege gemist routebordje heen en terug over de amerongse berg. Ook buiten onderweg kon je roeien.liviolivius schreef:Stortbuien sinds 08.30 in de omgeving van de Amerongsberg. Wordt dus een dagje binnen rijden en roeien.
Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor.
edit
Laatst gewijzigd door eelcoz op 06 sep 2012 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.