Vandaag gefietst in 2012
Briljante namen heb je in deze regio. Ik noem er nog een paar: "de Poffert" (betekent: klap in je gezicht), "Kleine Huisjes" (bij Pieterburen) en "De Schiftpot".
Of wat dacht je van "Doodstil" (bij Uithuizen). Het is er ook altijd doodstil, er woont niemand en volgens mij komt er ook nauwelijks iemand.
-
- Forum-lid
Gaarkeuken, Leermens, verzin het maar!
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Eigenlijk gisteren en bijna 5 uur in de bossen bij Harderwijk doorgebracht op mijn nieuwe Flash. Eerst zo'n kleine 3 uur wedstrijdtraining in een groep en daarna nog zo'n kleine 2 uurtjes met 2 man getoerd. Qua km's net aan de 90 km, maar wel veel pretkm's.
Bossen bij Harderwijk feitelijk 1 grote speeltuin met leuke heuvels, single tracks, technische afdalingen etc.
Bossen bij Harderwijk feitelijk 1 grote speeltuin met leuke heuvels, single tracks, technische afdalingen etc.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
Het was hier opeens een heel stuk frisser vergeleken met gisteren. Ook een behoorlijk windje.
Maar we hielden het gelukkig droog. En tegen het einde verschenen er enkele schuchtere zonnestraaltjes.
Vlierden-Ommel-Asten-Someren-Heeze-Leende-Achelse kluis-Valkenswaard-Leende-Heeze-Geldrop-Mierlo-Helmond-Deurne.
We waren net te laat voor de Hoogmis bij de Achelse Kluis.
Maar we hielden het gelukkig droog. En tegen het einde verschenen er enkele schuchtere zonnestraaltjes.
Vlierden-Ommel-Asten-Someren-Heeze-Leende-Achelse kluis-Valkenswaard-Leende-Heeze-Geldrop-Mierlo-Helmond-Deurne.
We waren net te laat voor de Hoogmis bij de Achelse Kluis.
Laatst gewijzigd door farelli op 18 mar 2012 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Rondje Hoeksche Waard. Weer viel wel wat tegen; fris en ik denk een windkracht 5 bij open stukken.
Het was af en toe harken, maar niet ontevreden.
Het was af en toe harken, maar niet ontevreden.
-
- Forum-lid
Vandaag een uurtje uitfietsen gecombineerd met de maiden-trip van m'n nieuwe Gios. Slechts 26 km.
Dat hoeft van mij niet zoscottpch schreef:Ook te laat voor de wekelijkse rondjes op de Bever, had je je gemiddelde nog wat op kunnen krikken.
Is de politie daar nu wat minder actief?
-
- Forum-lid HC
Op zondag valt het wel mee met de flikken, dinsdags en donderdags waren ze in het verleden veel vaker aan het controleren. Tegenwoordig rijd ik alleen op zondag daar, doordeweeks heb ik er geen tijd en geen zin meer in. Werd me te gevaarlijk.
Ja, 't schijnt er nogal op te gaan ...scottpch schreef:Op zondag valt het wel mee met de flikken, dinsdags en donderdags waren ze in het verleden veel vaker aan het controleren. Tegenwoordig rijd ik alleen op zondag daar, doordeweeks heb ik er geen tijd en geen zin meer in. Werd me te gevaarlijk.