Pagina 33 van 70

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 13 jul 2017 09:33
door MarcFaFo
Gera schreef: 30 jun 2017 18:53 ja om mensen geld af te troggelen maar niet leveren en daarna onbereikbaar te zijn
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 13 jul 2017 16:05
door Mitchel
Dit is nou een typisch voorbeeld van oplichting.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 14 jul 2017 15:31
door Gera
na dreiging met verdere stappen en via facebook contact te hebben gekregen met Kuiper en hoorde dat ze ineens een .com mail hebben nogmaals mail gedaan en na lange tijd eindelijk geld terug ontvangen.
Wat een enorm kl bedrijf en ik zal nooit meer iets bestellen daar .
Op alle mogelijke manieren probeerden ze contact te vermijden leek het.
Ergens anders nu besteld en volgende dag in huis.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 15 jul 2017 00:26
door bluv107
Voel met je mee, wat een amateurisme... Op de FB-pagina wordt onwelgevallige negatieve berichtgeving ook overduidelijk verwijderd.. Wegblijven bij dit soort 'ondernemers'.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 15 jul 2017 17:00
door Gera
Klopt ze verwijderen hun eigen teksten meteen maar ik had er een foto van gemaakt als bewijs mocht het verder escaleren en tot aangifte komen.
Die kant ging het al aardig op.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 27 jul 2017 13:57
door kuiper
Beste Gera,

Jouw bericht wordt verwijderd omdat je kampioen bent in dubbele content plaatsen.
Je plaatst je bericht niet 1 keer maar wel 11 keer en het liefst op meerdere plaatsen.

Van bedrijfsbeëindiging is geen sprake.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 27 jul 2017 14:24
door Gera
Als je net zo snel had gereageert als hier dan was dat plaatsen van mij niet nodig geweest
Kenelijk ben je nu wakker geschud ineens en was daar al die actie voor nodig
Goeie reclame voor een bedrijf
Hulde
ben er wel klaar mee nu ook en meer tijd ga ik niet aan een flutbedrijf besteden als Kuiper
doei

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 03 aug 2017 10:28
door gene
Ben altijd zeer tevreden klant geweest bij Rose. Heb dit jaar 2 bestellingen gedaan en dit was best frustrerend.
Levering pas na een week, een deellevering waar ik 2 weken op moest wachten heb ik na 2 maanden nog altijd niet. Antwoorden onduidelijk of helemaal niet op mail.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 04 aug 2017 18:14
door Traveler
Velen op dit forum hebben goede ervaringen gehad met Bikparts4U.

Zojuist bezocht ik de site en las onderstaand bericht:

Bikeparts4u Abandon

Helaas…….na meer dan 10 jaar actief te zijn geweest met onze webshop gaan wij er mee stoppen.

Wij kunnen ons online niet meer onderscheiden met onze kennis van zaken, persoonlijke begeleiding en liefde voor alles wat met fietsen te maken heeft. Hierdoor is het simpelweg niet meer rendabel en kiezen wij ervoor om te sluiten.

Uiteraard zullen alle lopende orders worden afgehandeld zoals u van ons gewend bent. Klanten met openstaande orders en naleveringen hebben inmiddels een bericht ontvangen.

Voor afhandeling van garantie kunt u terecht op, het speciaal hiervoor aangemaakte mailadres, garantie@bikeparts4u.nl .
Algemene vragen zullen op dit mailadres niet worden behandeld.

Ons mailadres info@bikeparts4u.nl zal nog geruime tijd actief blijven voor alle vragen met betrekking tot lopende orders.

Wij willen al onze klanten van harte bedanken voor het vertrouwen dat zij in ons gehad hebben al deze jaren.

Met vriendelijke groet,

Serge Posthoorn
Bikeparts4u.nl

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 04 aug 2017 18:17
door havana
Heb t ook gelezen, erg jammer.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 05 aug 2017 13:44
door Gera
ja heel jammer,

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 05 aug 2017 14:01
door daniel1975
Ik snap het wel: de prijsvechters zijn scherper en hij kan nu alle aandacht geven aan koers.cc.