Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
Als je m alleen maar gebruikt om te loggen maakt dat scherm ook niet uit toch?
Je kunt ook een oude Blackberry (met GPSLogger II app) gebruiken, die kosten helemaal niks tweedehands.
Je kunt ook een oude Blackberry (met GPSLogger II app) gebruiken, die kosten helemaal niks tweedehands.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Nee dat dacht ik eerst ook, maar op sommige plekken werkte het scherm niet meer.scepticus schreef:Als je m alleen maar gebruikt om te loggen maakt dat scherm ook niet uit toch?
Veloviewer zeker een aanrader als toevoeging op strava.
+1
+1
Ik krijg met geen mogelijkheid data in mijn handtekening.remco1b schreef:Veloviewer zeker een aanrader als toevoeging op strava.
+1
Ben ingelogd op strava.
Alle data bijgewerkt in veloviewer.
Dan kopiëren en plakken wat onder deze regel staat.
And I notice some signature editors allow you to use a BB code, in which case paste this in:
In mijn onderschrift geplakt maar geen data te zien.
Wat doe ik fout?
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
In het overzicht op de veloviewer site staat alles keurig maar niet in mijn handtekening.Soap schreef:Zelfde euvel bij mij, niet al data wordt geladen?
Strava ook alles bijgewerkt.
Ik gebruik Chrome als browser.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Heeft dit toevallig niet te maken met dat je je instellingen op private het staan bij veloviewer? die melding krijg ik namelijk ook.Of het moet nog even verwerken.nijkie schreef:In het overzicht op de veloviewer site staat alles keurig maar niet in mijn handtekening.Soap schreef:Zelfde euvel bij mij, niet al data wordt geladen?
Ik gebruik IE, maar ik zie ook op Veloviewer mijn data niet juist.nijkie schreef:In het overzicht op de veloviewer site staat alles keurig maar niet in mijn handtekening.Soap schreef:Zelfde euvel bij mij, niet al data wordt geladen?
YTD rides geeft 0 en dat klopt niet......
Heb het vinkje al aangezet dat de gegevens voor iedereen beschikbaar zijn.
Ik zie een aantal keer voorbij komen dat de KOMmetjes allemaal buiten bereik liggen. Ik heb bij mij de ranglijsten dusdanig ingesteld dat mijn tijden alleen worden vergeleken met degene die ik volg. Dat maakt het al een stuk overzichtelijker.