Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Mio Cyclo

raassie
Forum-lid
Berichten: 946
Lid geworden op: 01 feb 2008 06:37

raassie 20 jan 2014 15:14

joris3p, nee, ik heb nog geen updates gedaan. Zal proberen of dat verbetering geeft. Vanmorgen weer hetzelfde verhaal. Kan hem gewoon starten, na de training reageert hij nergens meer op.
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731

Gebruikersavatar
sloeren
Forum-lid
Berichten: 1860
Lid geworden op: 04 mei 2012 10:43
Locatie: Krimpenerwaard

Gebruikersavatar sloeren 20 jan 2014 15:33

Batterijduur Mio cyclo 300: ongeveer 8 uur.

raassie
Forum-lid
Berichten: 946
Lid geworden op: 01 feb 2008 06:37

raassie 23 jan 2014 15:15

Helaas heeft een update mijn probleem niet opgelost. Vanmorgen na de rit reageerde de mio niet meer. Vreemd genoeg ook nog niks gehoord van Mio, ik had een mail gestuurd van het weekend. Morgen maar eens bellen.
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731

Gebruikersavatar
kobro
Forum-lid
Berichten: 607
Lid geworden op: 10 mei 2010 08:14
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar kobro 23 jan 2014 17:11

raassie schreef:Helaas heeft een update mijn probleem niet opgelost. Vanmorgen na de rit reageerde de mio niet meer. Vreemd genoeg ook nog niks gehoord van Mio, ik had een mail gestuurd van het weekend. Morgen maar eens bellen.
Ze hebben een Facebook account , heb je die geprobeerd?
Dan heb je best snel een reactie op je probleem, ik lees vaker dat het per mail moeizaam gaat
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3

skippy
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 28 aug 2008 17:58

skippy 30 jan 2014 12:08

Is het mogelijk om andere OSM kaarten te installeren in een MIO 505 HC? Bij Garmin gaat dit met een micro-SD. Bij de MIO lees ik dat de kaarten voor geïnstalleerd zijn. Ik wil de MIO dan op vakantie in Canada gebruiken.
Straks weer lekker crossen

scheurneus
Forum-lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 29 sep 2012 10:48
Locatie: Amsterdam, Leusden en Internet
Contact

scheurneus 30 jan 2014 15:04

Voor zover ik weet kun je geen eigen OSM kaart maken voor in de Mio. Als Canada bestaat voor de Mio dan is dat vermoedelijk een koop kaart. FF met Mio contact opnemen lijkt me.
Marco :)

Gebruikersavatar
Sauvi
Forum-lid
Berichten: 125
Lid geworden op: 30 jan 2014 11:07
Locatie: Midi-Pyrénées France

Gebruikersavatar Sauvi 15 feb 2014 13:24

Nieuwe bevestiging Mio.Lijkt mij stukken beter dan wat in de verpakking zit.

Afbeelding

Gebruikersavatar
Deemes
Forum-lid
Berichten: 265
Lid geworden op: 07 jan 2014 15:38

Gebruikersavatar Deemes 15 feb 2014 21:47

Ik heb zopas de MIO Cyclo 315 aangeschaft. Mijn eerste ervaringen ermee zijn alleen maar positief! Echter, er zit dan slechts 1 houdertje standaard bij. Om ook op mijn tweede fiets en de MtB gebruik te kunnenmaken van mijn 'aanwinst' heb ik me er nog 2 extra moeten aanschaffen. Extra kost een kleine 30 Euro!!!
Wat het houdertje op de afbeelding betreft; Ziet er heel mooi uit maar is eigenlijk te belachelijk voor woorden wat ze er voor durven te vragen!!!
Er mochten er voor de prijs van het apparaat best 2 standaard + ééntje als op je foto bij in het pakket zitten!
Dat zou de keuze tussen Mio en de concurentie pas helemaal makkelijk maken!!!

Dirk

Gebruikersavatar
Sauvi
Forum-lid
Berichten: 125
Lid geworden op: 30 jan 2014 11:07
Locatie: Midi-Pyrénées France

Gebruikersavatar Sauvi 16 feb 2014 08:05

Deemes schreef:Ik heb zopas de MIO Cyclo 315 aangeschaft. Mijn eerste ervaringen ermee zijn alleen maar positief! Echter, er zit dan slechts 1 houdertje standaard bij. Om ook op mijn tweede fiets en de MtB gebruik te kunnenmaken van mijn 'aanwinst' heb ik me er nog 2 extra moeten aanschaffen. Extra kost een kleine 30 Euro!!!
Wat het houdertje op de afbeelding betreft; Ziet er heel mooi uit maar is eigenlijk te belachelijk voor woorden wat ze er voor durven te vragen!!!
Er mochten er voor de prijs van het apparaat best 2 standaard + ééntje als op je foto bij in het pakket zitten!
Dat zou de keuze tussen Mio en de concurentie pas helemaal makkelijk maken!!!

Dirk
Ik had het zelf niet opgemerkt,was fm die mij erop attent maakte dat het capsel ingescheurd was. Heb 17,99 euro betaald. hartslagmetershop.nl vraagt 35 euro voor de nieuwe Mio uitvoering.
Garmin heeft een gelijkaardige voor 39,99 euro. Tip,trek de bandjes niet overdreven strak aan,bij te strak vervorm je het zaakje en dan gaat ie na verloop van tijd inscheuren...dilemma is echter dat je wil dat het vastzit..veel plezier met de nieuwe aanwinst
Afbeelding

Bobels
Forum-lid
Berichten: 107
Lid geworden op: 09 mar 2012 16:20

Bobels 18 feb 2014 22:30

Helemaal eens met deemes. Mooie houder maar veel te duur. Moet gewoon standaard bij de Mio bijgeleverd worden. Dat mag best voor die prijs.
Ben trouwens nog steeds erg tevreden over de Mio zelf. Ik ben een gebruiker van het eerste uur maar het ding doet het nog steeds prima. Heb 'm zelfs tijdens het skiën gebruikt om mijn snelheid maar eens vast te leggen. Viel niet tegen.

Gebruikersavatar
sloeren
Forum-lid
Berichten: 1860
Lid geworden op: 04 mei 2012 10:43
Locatie: Krimpenerwaard

Gebruikersavatar sloeren 18 feb 2014 22:38

Waar ik aan toe zou willen voegen dat het meegeleverde setje bevestigingsdingetje inmiddels is overleden door gebruik. Dat is een beetje spijtig.

bartsteegmans73
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 nov 2013 19:26
Locatie: Genk

bartsteegmans73 19 feb 2014 18:56

Bij mij zat die nieuwe houder erbij, was een of andere actie.... maar die past niet op mijn ovale (ergo) stuur ..
Na berg op komt altijd berg af !

Plaats reactie