Tour 2014
-
- Forum-lid HC
Daar ben ik niet zo zeker van. Nibali is wel een renner die goed tegen slechte omstandigheden kan en geen echte off days heeft. Maar we hebben ook nog een tijdrit, daar geef ik Contador nog wel een minuutje.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
knutmo schreef:Volstrekte onzin. Er waren in 2014 199 deelnemers (meer dan bij LBL bijvoorbeeld). Alle UCI protourploegen deden mee, er waren 19 nationaliteiten. In de top 10 stond Nederland, Duitsland, Zwitserland, Belgie, VK, Tsjechie, Slowakije.amclassic-fan schreef:Waarom denk je dat zo weinig renners zich interesseren voor Parijs-Roubaix? Het rijden over de kasseien leeft enkel in België, Nederland en Frankrijk.
Waar heb je het over???
Hoeveel renners er starten heeft enkel te maken wat met het aantal ploegen dat uitgenodigd wordt en met hoeveel renners ze per ploeg starten. Hoeveel serieuze kanshebbers waren er voor LBL en hoeveel zijn dat er voor P-R?gamiel schreef:Weinig? Volgens mij rijden er jaarlijks zo'n 200 coureurs P-R.amclassic-fan schreef:Waarom denk je dat zo weinig renners zich interesseren voor Parijs-Roubaix? Het rijden over de kasseien leeft enkel in België, Nederland en Frankrijk.
Leeft enkel in België, Nederland en Frankrijk? Wat ze nu rijden heet toch de Ronde van Frankrijk, die ook een stukje door buurland België ging. Wees als objectieve toeschouwer en wielerliefhebber blij dat er etappes zoals dit inzitten.
Al die renners staan daar echt niet voor hun plezier aan het vertrek. Wat te denken van een ploeg als Euskatel tot en met vorig seizoen.
Nu wint Boom en is het één mooi spektakel geweest. Wat als Boom niet had gewonnen en Mollema en VDB met botbreuken afgevoerd waren? De risico's zijn met dit soort taferelen gewoon veel groter.
OK, die route ken ik niet. Die wil ik ook wel eens een keer proberen, volgende keer dat ik daar ben ga ik zeker op zoek naar die route.Ernie C. schreef:[
Normaal gesproken rijd je die inderdaad gewoon over de grote weg naar Gerardmer. Nu is er een nieuwe route naar boven genomen die veel steiler is. Dit was algemeen bekend.
-
- Forum-lid HC
Regen is minstens net zo gevaarlijk, moeten ze dan alleen bij droog weer rijden?amclassic-fan schreef:
Nu wint Boom en is het één mooi spektakel geweest. Wat als Boom niet had gewonnen en Mollema en VDB met botbreuken afgevoerd waren? De risico's zijn met dit soort taferelen gewoon veel groter.
Het blijft een lastige discussie dit.
-
- Forum-lid
Gewoon gezeur wat mij betreft. Dit hoort al meer dan honderd jaar bij het wielrennen. Anders gaan ze toch lekker dammen of klaverjassen.japiecarbon schreef:Regen is minstens net zo gevaarlijk, moeten ze dan alleen bij droog weer rijden?amclassic-fan schreef:
Het blijft een lastige discussie dit.
-
- Forum-lid HC
Hij zit er wel weer bij! Ik vind het toch wel een klepper, alleen jammer van zijn gille de la tourette
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sommige dagen ben je blij dat je op kantoor zitrooi1977 schreef:bah .. weer hele dag tegen die kop van Voeckler aankijken
Less is bore
Wees blij, ik heb die natte lap alweer teveel uit zijn mond zien hangen!daniel1975 schreef:Sommige dagen ben je blij dat je op kantoor zitrooi1977 schreef:bah .. weer hele dag tegen die kop van Voeckler aankijken
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Greipel...... op kop van het klimmende peloton... het moet niet gekker worden...
Voekler, haters are goning to hate, maar ik heb toch wel ergens bewondering voor die kerel want hij is er wel. Ieder keer weer.
Voekler, haters are goning to hate, maar ik heb toch wel ergens bewondering voor die kerel want hij is er wel. Ieder keer weer.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O