rwlinda schreef:Zojuist het sportmedisch onderzoek gehad. Mooie cijfers gescoord en alles ruim boven uitstekend
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
. VO2max van 59,1 en 4,9W/kg (330Watt) zou ik redelijk lang vol moeten kunnen houden
Heel veel andere getallen waar ik jullie niet mee zal vermoeien, maar kan wel aanraden om zo'n groot sportmedischonderzoek te doen als je van cijfertjes houdt of gewoon wilt weten waar je staat.
Wat de tabletten vs poeder discussie: als ik de voedingswaarden vergelijk zie ik dat ze nauwelijk van elkaar verschillen. De tabletten hebben iets meer suiker en ruim 1.5x zoveel natrium/sodium. Geen gedoe dus met poeders onderweg ... tabletten gaat het worden
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
(merk Dextro trouwens.)
Netjes!
Heb vorige week ook nog een sporttest gedaan. Wil zeker geen geen excuses verzinnen maar de situatie niet ideaal.
Ben ten opzichte van de vorige test redelijk vooruit gegaan. Heb geen trainingsschema gevolgd maar gewoon op gevoel getraind. Moeten trainen werkt voor mij niet.
Heb op mijn omslagpunt met ongeveer 5 hartslagen weten te verhogen. Het gewicht was ongeveer het zelfde gebleven maar heb nu nog 8,6% vet. Verwacht dit nog een beetje omlaag gaat in de week voor de Marmotte (rustige training).
Op mijn oude omslagpunt trap ik nu 370 watt/4,87 watt/kg op het nieuwe omslag punt ongeveer 400 watt/5,2 watt/kg
Zoon test wilt natuurlijk niet zeggen dat je de marmotte kunt uitrijden maar verteld je wel waar je een beetje staat. En als de cijfers beter zijn geworden is dat goed voor je zelfvertrouwen.
Morgen is het zo ver dan gaan we richting Vénosc
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)