Garmin Edge 1000
- boswielrenner
- Forum-lid
JA!
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik, mijn 800 werkt nog perfect maar ik wilde gewoon iets nieuwsmao schreef:Zijn er edge 1000 gebruikers die van de 800 komen?
Wat is jullie ervaring? Het Updaten waard?
Het voornaamste vind ik dat het beeld veel scherper is en het toestel is mooier.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Tuurlijk, apparaat kan niet toveren. Hoe kun je redelijkerwijs een aanwijzing verwachten als de kaart een weg niet kent?
- alliance_0
- Forum-lid
Begrijp ik nu het een en ander niet. Bij mijn Bryton Rider 60 download ik om het even welk GPX bestand naar het apparaat om vervolgens bij het narijden perfecte (gesproken) turn by turn aanwijzingen te krijgen zonder dat ik eerst het bestand heb moeten 'overtekenen'.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
heb de edge 1000 sinds vorige week in bezit. na 3 ritjes moet ik zeggen dat ie goed bevalt. Kwam van de 510, en wilde een versie met kaarten (en stiekem gewoon iets nieuws natuurlijk). Valt me vooral op dat ie een stuk sneller werkt dan de 510. De schermgrootte vind ik ook wel prettig. De interface is af en toe natuurlijk tranen met tuiten, maar ik hou wel van een puzzeltje .
Snap trouwens niet echt waarom ze een wifi chip ingebouwd hebben. Uploaden kan via Bluetooth of gewoon via het kabeltje. Updates installeren ook. Zet ik dus standaard uit om batterij te sparen. Mooiste vind ik de notificaties van smsjes die er binnenkomen: 0 natuurlijk (want iedereen whatsappt tegenwoordig).
Nadeel vind ik wel de grootte van de nieuwe cadanscensor. Past bij mij niet tussen de crank en de achterbrug, dus moet 'm aan de buitenkant van de crank monteren. Gevolg is dat ie erg dicht op m'n schoen zit.
Snap trouwens niet echt waarom ze een wifi chip ingebouwd hebben. Uploaden kan via Bluetooth of gewoon via het kabeltje. Updates installeren ook. Zet ik dus standaard uit om batterij te sparen. Mooiste vind ik de notificaties van smsjes die er binnenkomen: 0 natuurlijk (want iedereen whatsappt tegenwoordig).
Nadeel vind ik wel de grootte van de nieuwe cadanscensor. Past bij mij niet tussen de crank en de achterbrug, dus moet 'm aan de buitenkant van de crank monteren. Gevolg is dat ie erg dicht op m'n schoen zit.