Giro 2015
- daniel1975
- Forum-lid HC
Maar objectief gezien.... Kruiswijk.....sleuren voor AC.....vergelijk met vorige week.....
Less is bore
Tsja, vriendjes worden met AC is nooit een gek idee, dat is er wel een die je ook later wat gunt.
Wel weer interresant ivm de wielwissel van Porte, al is het ook wel weer klip en klaar dat Steven hier zelf keihard van profiteert (trui, tijdwinst).
Wel weer interresant ivm de wielwissel van Porte, al is het ook wel weer klip en klaar dat Steven hier zelf keihard van profiteert (trui, tijdwinst).
- Supergrover
- Forum-lid HC
Had Landa niet te laat nog voeding aangepakt??
2 minuten.....
2 minuten.....
Klopt! Viel mij ook op.Supergrover schreef:Had Landa niet te laat nog voeding aangepakt??
2 minuten.....
- Tracing_NL
- Forum-lid
Met betrekking ot hulp Kruijswijk aan Contador en vice versa:
Reken er maar op dat Dit genoteerd staat in de schriftjes, Eerstvolgende keer in de bv TdF gaan de ploegen elkaar weer helpen. Contador is heel slim zieltjes aan het winnen, want qua ploeg is het dit jaar bedroevend. Kreuziger is volledig door de mand gevallen. Majka zal wel schelen van de zomer, maar hij zal ook etappes alleen zitten en dan wordt het toch "friends will be friends".
Bovendien gaat de relatie tussen Saxo/Tinkov en LottoJumbo/Belkin al langer terug. Denk even aan de tour van "bau en Lau" 2013, de wind etappe. Ze zijn al aren vriendjes, en gisteren werd dat nog maar eens bekrachtigd.
Reken er maar op dat Dit genoteerd staat in de schriftjes, Eerstvolgende keer in de bv TdF gaan de ploegen elkaar weer helpen. Contador is heel slim zieltjes aan het winnen, want qua ploeg is het dit jaar bedroevend. Kreuziger is volledig door de mand gevallen. Majka zal wel schelen van de zomer, maar hij zal ook etappes alleen zitten en dan wordt het toch "friends will be friends".
Bovendien gaat de relatie tussen Saxo/Tinkov en LottoJumbo/Belkin al langer terug. Denk even aan de tour van "bau en Lau" 2013, de wind etappe. Ze zijn al aren vriendjes, en gisteren werd dat nog maar eens bekrachtigd.
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
Nou, dat is zeker niet waar, we reden de laatste jaren wel vaker rond met die blauwe trui
10 mei 2014 Tsjallingi Giro
10 mei 2015 Lindemann Giro
Uiteraard is dit wel anders (namelijk kans op eindzege in dit klassement), maar op zich is het dus zeker niet iets wat nooit gebeurd.
@Gastheerg, zou dat ook leiden tot relegatie?
Alle gekheid op een stokje, Lotto zal niet gaan protesteren, kans op honorering lijkt me klein en je hebt nog een paar dagen fietsen voor de boeg. Om nou een vete met Astana te starten is ook weer zoiets.
10 mei 2014 Tsjallingi Giro
10 mei 2015 Lindemann Giro
Uiteraard is dit wel anders (namelijk kans op eindzege in dit klassement), maar op zich is het dus zeker niet iets wat nooit gebeurd.
Ik denk dat je het Ardenner weekje niet hebt gezien... Roman is absoluut weer op de weg terug.Tracing_NL schreef:Kreuziger is volledig door de mand gevallen.
@Gastheerg, zou dat ook leiden tot relegatie?
Alle gekheid op een stokje, Lotto zal niet gaan protesteren, kans op honorering lijkt me klein en je hebt nog een paar dagen fietsen voor de boeg. Om nou een vete met Astana te starten is ook weer zoiets.
-
- Forum-lid HC
Dat Saxo niet goed is, vind ik onzin. In de ploegetijdrit hebben ze toch tijd gepakt?
En wat moet je met een sterke ploeg als je de kopman kapot rijd en wat moet je met knechten op de laatste klim, die onzin altijd, daarvoor kan het fijn zijn, maar ik zou zeker een paar harde vlakrijders meenemen.
Daarnaast intresseert het AC ook weinig volgens mij ook al zit ie met negen astana,s
En wat moet je met een sterke ploeg als je de kopman kapot rijd en wat moet je met knechten op de laatste klim, die onzin altijd, daarvoor kan het fijn zijn, maar ik zou zeker een paar harde vlakrijders meenemen.
Daarnaast intresseert het AC ook weinig volgens mij ook al zit ie met negen astana,s
op je computer? welke site dan? Alvast bedankt, morgen wil ik graag wat live meekijken!Wiliertoerist schreef:dc schreef:
Op het werk had ik hem op het tweede scherm aanstaan, zonder geluid, dus zo kwam het bij mij over.
Ik heb wel genoten van de beelden van vandaag.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
livestream op website van sporza icm "Hola better internet" plugin op belgie in Google Chrome bijv.basko schreef:op je computer? welke site dan? Alvast bedankt, morgen wil ik graag wat live meekijken!Wiliertoerist schreef:dc schreef:
Op het werk had ik hem op het tweede scherm aanstaan, zonder geluid, dus zo kwam het bij mij over.
Ik heb wel genoten van de beelden van vandaag.