Welke (bijzondere) dieren gespot tijdens je ritje
- ophetkantje
- Forum-lid
Vorig week op een dag woon-werk-woon. Zwarte specht, kleine bonte specht en een volwassen vos. Leuk fietsdagje.
Ach, ik zeg ook maar wat
Gisteravond(22:30) vloog er een Meikever tegen mijn arm, ritje woonwerk, best wel een grote kever, even een schrikmomentje dus, Beestje bleef ook nog even zitten
Op zich is zo'n wesp natuurlijk geen erg bijzonder dier, maar als er eentje je helm komt binnengevlogen, zoals mij vorige week overkwam, kan dit wel bijzonder onaangenaam zijn...
(gelukkig bleef ik deze keer van onheil gespaard; paar jaar geleden had een bij me op dezelfde manier wel lelijk te stekken)
(gelukkig bleef ik deze keer van onheil gespaard; paar jaar geleden had een bij me op dezelfde manier wel lelijk te stekken)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- alliance_0
- Forum-lid
???
We mogen onze borst wel vast nat maken. Dit jaar grote overlast verwacht (juli-augustus) van wespen, waarvan door de zachte winter vele koninginnen, deze winter hebben overleefd en dus, buiten de nieuwe koninginnen, ook weer een volk gaan stichten. Het enige wat ons dit kan besparen schijnt een hele natte zomer te zijn(!) en dat willen we natuurlijk ook weer niet.
-
- Forum-lid
Hermelijn, zilverreiger, lepelaar, vlaamse gaai, en tweehonderdduizend kleine zwarte vliegjes die ik volgens mij allemaal heb ingeslikt.
En een bijzonder cadeau mogen ontvangen van een overvliegende reiger, zo flatsj over mn rug. Probeer dan maar eens cool naar huis te fietsen...
En een bijzonder cadeau mogen ontvangen van een overvliegende reiger, zo flatsj over mn rug. Probeer dan maar eens cool naar huis te fietsen...
Ik heb ook al wespen en zo gezien. En van de week een bij verstrikt in mijn beenhaar. Voelde hem pats op mijn been en daarna zag ik hem even op mijn dij wriemelen. Gelukkig waaide hij er weer af.