Forumrit Drenthe, zondag 14 augustus 2016
-
- Forum-lid
Hulde voor Daniël!
-
- Forum-lid HC
Mooie foto's zo op de kasseien. Ik zeg ook hulde voor Gastheerg om daar je camera beet te houden en nog knappe foto's te maken ook . De andere foto's zijn ook zeer geslaagd.Walter G schreef:Hulde voor Daniël!
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Aan iedereen die daar overheen stuiterde.Walter G schreef: Hulde voor Daniël!
Wat opviel vanaf de chickenrun was de souplesse waarmee Gerard, maar vooral ook zijn wielen en banden over de stenen gleden, zonder stuiteren. En daar krijg dan je ook van die scherpe foto's van.
Ik heb er met plezier naar gekeken !
-
- Forum-lid
Steenhopenweg (eerste strook) is volgens Strava 1,5 kilometer lang. Valtherzandweg (tweede strook) is 3,2 kilometer lang. Ik wist dat je op deze laatste je krachten wat moest verdelen en ben wat later aan gaan zetten.
Zoveel gras als er hier staat, staat er zelfs in het bos van Wallers niet.
Ben benieuwd of loos nog wat heeft kunnen filmen!
Zoveel gras als er hier staat, staat er zelfs in het bos van Wallers niet.
Ben benieuwd of loos nog wat heeft kunnen filmen!
Gerard en Wijnand bedankt voor het delen van de leuke foto,s .
Ik denk dat het voor iedereen een geslaagde dag is geweest , met een mooie route die zelfs met een grote groep goed te doen was , dank daarvoor .
En wat Marco zegt kan ik alleen maar beamen respect voor iedereen die over de kasseien gegaan zijn , het was vanaf de chickenrun een mooi gezicht . En niet te vergeten de snelheid waarmee Henk over de 2e strook ging ,geweldig .
Leuk om ook weer wat nieuwe forum leden gesproken te hebben .
Kortom een top dag gehad. Op naar een volgende forumrit.
Ik denk dat het voor iedereen een geslaagde dag is geweest , met een mooie route die zelfs met een grote groep goed te doen was , dank daarvoor .
En wat Marco zegt kan ik alleen maar beamen respect voor iedereen die over de kasseien gegaan zijn , het was vanaf de chickenrun een mooi gezicht . En niet te vergeten de snelheid waarmee Henk over de 2e strook ging ,geweldig .
Leuk om ook weer wat nieuwe forum leden gesproken te hebben .
Kortom een top dag gehad. Op naar een volgende forumrit.
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
- daniel1975
- Forum-lid HC
Maar ik blijf erbij dat een moderne fiets niet gebouwd is voor dat gestuiter. 500m voor het einde van de 2e strook hoorde ik iets aanlopen; mijn voorrem was vol gelopen met modder, gras, etc.
Less is bore
daniel1975 schreef:Mag ik wel even aandacht voor de kasseienmopperkont voor GG?Kilowatt schreef:Mijn tussenspurt was helaas niet goed genoeg, de koploper staat er niet op
Dank allen voor een geslaagde rit !
Dus die laatste was jij dus...daniel1975 schreef:
Maar ik blijf erbij dat een moderne fiets niet gebouwd is voor dat gestuiter. 500m voor het einde van de 2e strook hoorde ik iets aanlopen; mijn voorrem was vol gelopen met modder, gras, etc.
older Budweiser
-
- Forum-lid
Is dit de plek waar NicoNB de verkeerde keuze maakte?Walter G schreef:
naar Drouwen over de Steenhopenweg, links het fietspad, rechtdoor een slingerende keienstrook. Slecht wegdek?
Komt mij helemaal niet bekend voor.
Volgens mij zit het hem in de kruising met de doorgaande weg richting Odoorn.
Jullie hebben daar volgens mij een klein slingertje gemaakt richting Exloo, ik kon daar geen andere aanknopingspunten vinden en ben eigenlijk parallel met jullie opgefietst richting Odoorn.
Zal morgen mijn runkeeper log even naast de Strava link leggen, een screenshot maken en hier plaatsen.
Volgens mij zit het hem in de kruising met de doorgaande weg richting Odoorn.
Jullie hebben daar volgens mij een klein slingertje gemaakt richting Exloo, ik kon daar geen andere aanknopingspunten vinden en ben eigenlijk parallel met jullie opgefietst richting Odoorn.
Zal morgen mijn runkeeper log even naast de Strava link leggen, een screenshot maken en hier plaatsen.