Vandaag gefietst in 2017
Na de 80 km bijna voorjarsrit van gisteren , vandaag een natte boel .planning was rustig 2 uurtjes met Vélo , maar na 40 km regen bij 1.5 graad toch maar naar huis gereden . De warme douche was heerlijk .
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Na een weekje griep, en nu nog niet echt fit, toch even opgestapt voor een klein rondje. Ondanks de regen, en een "niet fit" gevoel, erg genoten van deze frisse neus. Uiteindelijk ruim 5 kwartier op de fiets gezeten.
Gaat goede kant op ja.Wolfhound32 schreef:Helemaal hersteld zo te zien, Stephan?
Bij afdalen bochten naar rechts nog meeste last, dan moet je druk op linkerpedaal houden en dan voel ik heup nog beetje.
Tijdens klimmen voel ik het minimaal.
Vandaag met ander fietsmaatje rondje Katwijk gedaan.
Voor mij rustig duurrtitje met paar stukjes ff gas geven.
Voor hem flink doorrijden, maar dat wilde hij ook
Begin grauwe bedoeling en goed vieze wegen, maar halverwege de rit brak de zon door en strak blauwe lucht.
132km
https://www.strava.com/activities/872324271
Wanneer gaat het plaatje er weer uit?
Mijn rit is vandaag abrupt tot een einde gekomen door een klapband. Oorzaak? Meer dan waarschijnlijk moet er iets scherp door de zijkant van de buitenband zijn gegaan. Ondanks goed kijken vond ik geen oorzaak van de lekke band. Nieuwe binnenband opgelegd, band opgeblazen om letterlijk 100 meter verder te moeten stoppen vanwege een klapband.
Morgen dus een nieuwe buitenband gaan kopen. Mijn voorraad is/was net leeg ...
Morgen dus een nieuwe buitenband gaan kopen. Mijn voorraad is/was net leeg ...
Vandaag de hele dag tijd, de rest van de week vreselijke weersvoorspelling. De rekensom was snel gemaakt: het moest vandaag gebeuren. De wind kwam uit het westen. Niet mijn favoriet windrichting voor een lange ronde. Diep Friesland in is niet mijn hobby; te veel klinkers, te weinig beschutting en je wordt enorm belemmerd door allerlei waterwegen waar je maar moeilijk overheen kunt.
Daarom een ander plan verzonnen. Tweemaal een trainingsronde W-wind combineren. Eén van de rondjes lag net iets gunstiger op de wind dus die gekozen als 2e ronde. Het was eigenlijk prima fietsweer. Er stond een forse wind maar het weer was goed en het was niet te koud. Terug langs het Van Starkenborgkanaal met de wind in de rug; genieten!
Nog een klein rondje door de buurt om op 150 km uit te komen
http://tpks.ws/OxVQ4
Daarom een ander plan verzonnen. Tweemaal een trainingsronde W-wind combineren. Eén van de rondjes lag net iets gunstiger op de wind dus die gekozen als 2e ronde. Het was eigenlijk prima fietsweer. Er stond een forse wind maar het weer was goed en het was niet te koud. Terug langs het Van Starkenborgkanaal met de wind in de rug; genieten!
Nog een klein rondje door de buurt om op 150 km uit te komen
http://tpks.ws/OxVQ4
- robbebopper
- Forum-lid HC
Leuk zeg.
Geniet er maar van dat je dit met je gezin kan doen.
Geniet er maar van dat je dit met je gezin kan doen.
chrissiewizzie schreef:Vandaag voor het eerst met de hele familie op de racefiets op pad geweest. Het is vakantie bij ons, dus dan moet jemet mooi weer naar buiten! Echt leuk! 24 kilometer met een kleine stop bij het pontje van Buitenhuizen.
bomenbuurt , noord ?
Sensa GF 2022
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )
-
- Forum-lid
Leuk.
Mij hart gaat sneller kloppen van je vrouw
haar mooie PRESTO
ik denk nog vaak aan mijn oude witte terug.
Nu z'n spijt van dat ik die ooit heb weg gedaan.
Mij hart gaat sneller kloppen van je vrouw
haar mooie PRESTO
ik denk nog vaak aan mijn oude witte terug.
Nu z'n spijt van dat ik die ooit heb weg gedaan.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Helaas nog niet bekend.RVV schreef:Wanneer gaat het plaatje er weer uit?
Deze week maar eens gebeld met ziekenhuis, maar ivm drukte door gladheid van afgelopen tijd erg druk op trauma afdeling...
Inschatting is dat ik in maart aan de beurt ben.
Hoop dan wel begin maart, dan kan de wond nog even herstellen voordat ik laatste week van maart naar Mallorca ga.
En anders moet het maar gebeuren als ik terug ben.
Gisteren maar flink wat km's gemaakt met woon-werk ritjes. (185km totaal)
Aangezien het nu lekker regen/hoop wind is.
AH oké !