Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Vuelta 2017

Karl66
Forum-lid

Karl66 12 sep 2017 22:13

Volgens mij had Andy geen zin om anoniem als middelmatige renner in het peloton rond te fietsen. Dat is het verschil met Contador, die bleef bij de absolute top horen en kon om de overwinningen mee blijven strijden.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

Wiliertoerist
Forum-lid

Gebruikersavatar Wiliertoerist 13 sep 2017 00:48

Ernie C. schreef: 12 sep 2017 19:11 Laat je de t weg dan komt er al "clenbuterol meal plan" naar boven als eerste hit ;) .

maar als je aan een voedingssupplement gaat beginnen is dat prima te doen, zeker als je in een ploeg met genoeg geld fietst.
U bedoelt hier geen, niet nader te noemen, Engelse ploeg ? ;)

fiedoo
Forum-lid HC

fiedoo 13 sep 2017 09:09

robbebopper schreef: 12 sep 2017 19:23 Er is geen bewijs tegen Contador. En hoewel ik het een attractieve renner vond, kun je heel duidelijk twee fases in zijn carrière onderscheiden.
Eentje waarin hij samen met Andy Schleck( :dislike: ) tegen bergen opknalde alsof ze er niet waren, en eentje waarin hij zijn krachten goed moest verdelen, want anders kreeg hij minuten aan zijn broek.

Andy had minder zin om zijn loopbaan op die laatste manier voort te zetten.
Dat Contador na zijn dopingschorsing minder de bergen zou "opknallen" dan daar voor is voor discussie vatbaar.
Het zou ook maar normaal zijn als je ondertussen anderhalf jaar ouder bent en al die tijd competitie heb moeten missen. Ondertussen won hij wel nog 2 giro's en 2 vuelta's + een aantal kleinere ronden en bijhorend ritten.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Plaats reactie