Fons bikes
De influencers zijn niet de doelgroep, de influencers influencen de doelgroep.Dat geloof ik graag. Maar wat ik dan niet begrijp is dat de doelgroep van Fons dus de meisjes zijn met een hoog inkomen. Dan hoef je toch niet bij te verdienen door ook nog fietsen te gaan verkopen?
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Juist onder mensen met een hoog inkomen blijkt 'genoeg' als het op geld aan komt een weinig begrepen idee te zijn.Jans schreef: ↑21 sep 2018 12:32Dat geloof ik graag. Maar wat ik dan niet begrijp is dat de doelgroep van Fons dus de meisjes zijn met een hoog inkomen. Dan hoef je toch niet bij te verdienen door ook nog fietsen te gaan verkopen? Kun je je tijd beter besteden om een eindje te gaan fietsen.daniel1975 schreef: ↑21 sep 2018 12:21 Die influencers "fluencen" vooral vanwege het verdienmodel. Ik ken er eentje redelijk, maar bij voldoende financiele motivatie zou zelfs daar een zwarte opoefiets nog opgehemeld worden als het nieuwe tijdritmonster wat je écht moet hebben.
Thanks, kende ik nog niet.daniel1975 schreef: ↑21 sep 2018 12:23 Toevoeging: de enige die ik redelijk serieus neem is Dcrainmaker. Heeft ook absoluut financiele belangen, maar zijn reviews zijn toch behoorljik kritisch en ik heb niet het gevoel dat een of meerdere merken echt wordt gepromoot (al twijfel ik ook wel eens). En anders doet hij het zo subtiel dat de review toch waarde heeft.
- janneke.cj
- Forum-lid
- Contact
...
Laatst gewijzigd door janneke.cj op 10 dec 2018 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Zal wel aan mij liggen, maar ik zie echt niet waar je op reageert, als het niet op @Janneke haar reactie zou zijn. Je geeft toch al aan dat "het" moet stoppen omdat Fons al op de grond ligt. Al geloof ik daar voorlopig niets van.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Is een oude opmerking van 53x11
Less is bore
Dat weet ik, maar@Nee_Nee vond het nodig om hem weer aan te halen. Terwijl er na die tijd toch wel heel veel duidelijker geworden is, door vooral @Janneke.
- Jaap Telder
- Forum-lid
.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Bij dezen:janneke.cj schreef: ↑21 sep 2018 15:12Ik weet niet of dit aan mij gericht is, maar sinds 13 september heb ik niets meer over Fons Bikes geschreven (uitgezonderd mijn reacties op opmerkingen van anderen). Ik ben er wel klaar mee. Wie de wetenschappers zijn, wat er precies is onderzocht en wie de frames nu echt heeft ontwikkeld, mag iemand anders uitzoeken.
Hier komen de Fonsjes vandaan: China.
Lianyungang Shenying Carbon Bike Co. Ltd.
Verkopen het model ook onder hun eigen merknaam ZGL.
Ze hebben een "Open-Mould-Shop" met deze en andere modellen. (OEM)
Heb hun hele catalogus van modellen/frames.
Fietsen (ook compleet) kan je bij hun online kopen, moet je wel Chinees kunnen lezen maar met de vertaalfunctie van m'n browser kom ik een heel eind. Sambal bij?
@Jaap je moet je wel aan de opdracht houden @Nee_Nee wil niet dat er verder (in zijn ogen) gezeurd wordt, maar en passant vraagt hij nog wel even of anderen op onderzoek uit willen gaan om de namen van de "wetenschappers" boven water te krijgen.