Invloed corona op fietsevenementen
BREAKING: La Marmotte naar 4-9.
-
- Forum-lid HC
MH2D heeft juist aangegeven af te zien van de organisatie voor dit jaar. Dat is normaal al in september. Die zien nog te veel problemen en beperkingen tegen die tijd.
Na eerder verplaatsing is Les 3 Ballons alsnog afgelast.
https://www.cycloworld.cc/nieuwsartikel ... steld/1502
[update]
Ook Tour du Mont Blanc afgelast.
https://www.cycloworld.cc/nieuwsartikel ... steld/1502
[update]
Ook Tour du Mont Blanc afgelast.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Doodvermoeiend dit.scottwilko schreef: ↑11 mei 2021 09:17 MH2D heeft juist aangegeven af te zien van de organisatie voor dit jaar. Dat is normaal al in september. Die zien nog te veel problemen en beperkingen tegen die tijd.
Dan zouden toch de vaccins hun werk al lang gedaan moeten hebben?
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Als er voldoende mensen gevaccineerd worden.
Ik verwacht zelf namelijk dat er een hele grote groep zichzelf niet laat vaccineren. Hierdoor zal groepsimmuniteit niet behaald worden en blijven er restricties.
Maar ik hoop dat ik het mis heb.
Ik verwacht zelf namelijk dat er een hele grote groep zichzelf niet laat vaccineren. Hierdoor zal groepsimmuniteit niet behaald worden en blijven er restricties.
Maar ik hoop dat ik het mis heb.
Limburgs Mooiste afgelast.
Je zou toch verwachten dat het qua leeftijdcategorien wat sneller gaat als veel mensen geen vaccin willen. Overigens als straks mensen bepaalde dingen niet meer mogen omdat ze niet gevaccineerd zijn, gaan die mensen opeens toch een "gevaarlijk" vaccin willen.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Deze week weer veel plekken over.
Gooi de vaccinatie gewoon vrij, dan kunnen de mensen die wel willen gewoon gaan.
Gooi de vaccinatie gewoon vrij, dan kunnen de mensen die wel willen gewoon gaan.
Less is bore
Dat vind ik ook, vaccineer iedereen die het wil en diegenen die het niet willen, niet. Zo kom je vrij snel aan 50% gevaccineerden (wat in de UK dus als voldoende is gebleken omdat van de rest er al genoeg zijn die al besmet zijn geweest)
In België doen we dat ook, als de 85+ gedaan zijn, komen de 75+ en dan de 65+ en dan de 50+. Zo krijg je dus dat we in Vlaanderen nog met de 65+ bezig zijn en in Brussel al aan de 50+ omdat er veel minder mensen een vaccin willen in Brussel (omwille van uiteenlopende redenen)
In België doen we dat ook, als de 85+ gedaan zijn, komen de 75+ en dan de 65+ en dan de 50+. Zo krijg je dus dat we in Vlaanderen nog met de 65+ bezig zijn en in Brussel al aan de 50+ omdat er veel minder mensen een vaccin willen in Brussel (omwille van uiteenlopende redenen)