Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Hier ook het boek van Thomas Dekker gekocht en de fiets weggebracht voor een grote beurt, na een langdurige blessure mag ik bijna weer fietsen. Er wordt gelijk een nieuw zadel opgezet, Selle Italia SL XC.
Sometimes i feel like giving up...then i remember i have a lot of motherf*ckers to prove wrong
Gisteren de bestelde "Exclusief Tour de France 2011 Tourpakket" binnen gekregen met de post.
Echt een mooi pakket met alle mogelijke gegevens die je jezelf kunt wensen.
Echt een mooi pakket met alle mogelijke gegevens die je jezelf kunt wensen.
groeten, Joop
Het is nooit te laat om alsnog te gaan wielrennen.
mijn racefiets en mijn ATB en lid van WTC de Hellen.
Het is nooit te laat om alsnog te gaan wielrennen.
mijn racefiets en mijn ATB en lid van WTC de Hellen.
-
- Forum-lid
Twee flesjes olie voor de ketting en een doosje bandenplakkertjes.
Marc
Marc
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
SIDI schoen en een winkeldochter; een Lazer-Ridley helm...
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
- plantagenet
- Forum-lid
Gisteren nieuwe race schoenen gekocht. Vanwege mijn grote voeten, die ook wat breed zijn, ben ik uitgekomen op een paar Gaerne Aktion mt 48. Mijn normale maat is (een ruime) 46. Ik heb tevens andere pedalen gekocht, want ik ben overgegaan op een ander pedaal-systeem. Ik had Shimano SPD pedalen en nu heb ik Shimano SPD-SL R540.
De schoen heeft veel ruimte bij de tenen (met name boven de tenen). Vanmiddag even ingereden om te kijken of mijn plaatjes goed stonden en het bevalt me uitstekend.
De schoen heeft veel ruimte bij de tenen (met name boven de tenen). Vanmiddag even ingereden om te kijken of mijn plaatjes goed stonden en het bevalt me uitstekend.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Mooie schoen!plantagenet schreef:Gisteren nieuwe race schoenen gekocht. Vanwege mijn grote voeten, die ook wat breed zijn, ben ik uitgekomen op een paar Gaerne Aktion mt 48.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Apart shirt. Alleen heb ik geen idee wat je schrijft...brt schreef: De X'jes zijn een komen vanuit de bolletjestrui en de X'jes uit het logo.
haha, ja is ook erg onduidelijk geschreven nu ik het zo na lees. Ik bedoel dat er in onze huisstijl kruisjes staan en dat ik deze gebruikt heb in het shirt. Het idee voor het plaatsen van de kruisjes komt van de bolletjestruifarelli schreef:Apart shirt. Alleen heb ik geen idee wat je schrijft...brt schreef: De X'jes zijn een komen vanuit de bolletjestrui en de X'jes uit het logo.