Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cervélo

Gebruikersavatar
newd
Forum-lid
Berichten: 336
Lid geworden op: 12 nov 2007 10:33

Gebruikersavatar newd 08 aug 2008 11:53

De paint van de nieuwe S2 doet me toch wel heel erg aan de T-mobile giants denken. Ingezet op de conservatieve fietser? In tegenstelling tot de olympic paint, die me meer voor de "exentriekelingen" lijkt?

[img=http://images4.hiboox.com/images/3208/6 ... cdd5bf.gif]


[img=http://www.bikeshed.com.au/images/bikes ... m_bike.jpg]

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 08 aug 2008 12:22

Zo op het eerste gezicht vind ik de kleurstelling van de S2 niet zo'n succes. Lelijk is het zeker niet maar ik ben er niet enthousiast over. Wat dat betreft lijkt me het omdraaien van zwart en wit zoals bij de S1 beter. Maar die foto is wel erg klein.

raydox
Forum-lid
Berichten: 600
Lid geworden op: 20 nov 2006 21:59

raydox 08 aug 2008 12:23

2 dagen geleden heb ik die nieuwe p3c al zien hangen in de showroom van mijn lokale fm in de wk kleurtjes van fabian.

ik denk eerder dat het een gebruikt tt frame is van cancha zelf omdat de zoon van de fm de busdriver is van csc.

voor de rest wel fraai die kleur in real live

marino
Forum-lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 15 apr 2006 22:11

marino 08 aug 2008 15:41

Bij een kraam langs het parcours in Surhuisterveen hing ook een P3C in WK kleuren. Heb het er nog even met de verkoper over gehad. Er zouden er maar enkele in Nederland verkrijgbaar zijn.
Anima Sana In Corpore Sano

21st-century
Forum-lid
Berichten: 396
Lid geworden op: 20 aug 2007 18:36

21st-century 08 aug 2008 20:57

Even wat anders, ik ging vandaag naar de bioscoop in Gent in Belgie en daar kwam een auto van CSC aanrijden op het parkeer terrein. Er stapte uiteraard iemand uit met twee kinderen en ik herkende de persoon gelijk van cervelo tv. Het was scott sunderland, een van de ploegleiders van CSC en assistent van Bjarne riis. Stond er nog een tijdje naast in de bios maar heb maar niets gezegd omdat ik zijn uitje naar de bios met de kids niet wilde verstoren met gezeur over wielrennen. Verder niets bijzonders natuurlijk maar als cervélo freak en aanhanger van het CSC team wel grappig en erg toevallig.
http://the-21st-century.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

raydox
Forum-lid
Berichten: 600
Lid geworden op: 20 nov 2006 21:59

raydox 09 aug 2008 11:26

21st-century schreef:Even wat anders, ik ging vandaag naar de bioscoop in Gent in Belgie en daar kwam een auto van CSC aanrijden op het parkeer terrein. Er stapte uiteraard iemand uit met twee kinderen en ik herkende de persoon gelijk van cervelo tv. Het was scott sunderland, een van de ploegleiders van CSC en assistent van Bjarne riis. Stond er nog een tijdje naast in de bios maar heb maar niets gezegd omdat ik zijn uitje naar de bios met de kids niet wilde verstoren met gezeur over wielrennen. Verder niets bijzonders natuurlijk maar als cervélo freak en aanhanger van het CSC team wel grappig en erg toevallig.


Woont scot sunderland niet in omgeving van gent ? Ik dacht van wel

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 09 aug 2008 12:31

XLR8R schreef:voor 2009

SLT wordt S1 (wit rood)
SLC wordt S2 (zwart rood)
SLC-SL wordt S3 (wit- olympic) (zie telegraaf van vandaag)

R3 RS
R3
R3 SL

P2C Zilver rood
P3c Zilver zwart



Ik stel me toch vragen bij het kleurenschema p de S3 (SLC-SL 2009). De witte kleur is tof, maar wat doen die olympische ringen erop? Ik deel de mening van Trifox dat dit het frame wel erg dateert en het niet echt staat voor een toerist/triatleet/wielrenner om daar met een olympisch kleurenschema rond te rijden (die kleine stickertjes die ze er vroeger opzetten als verwijzing naar overwinningen, kon je eenvoudig verwijderen, net als de CSC-sticker). Zeker dat ze dit wel gaan doen? Dan zou Cervélo de eerste fabrikant zijn die zijn naam slechts 1 maal op een frame zet: iets wat op de Olympische Spelen verplicht is, maar voor de publieke markt uiteraard niet overgenomen wordt! Ik hoop dus dat ze 't niet doen: ik doe geen olympische sport en heb dus niet echt iets met de Olympische Spelen (voor het wielrennen in het algemeen geldt dit ook wat).
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

arnoud
Forum-lid
Berichten: 543
Lid geworden op: 14 nov 2006 12:40
Contact

arnoud 09 aug 2008 18:10

What's in a bike? 3 Cervelo's bij de eerste 5 van de Olympische wegrit voor mannen......

Beste prestatie van Olympia voor mij tot nog toe de jump van de her Cancellara!
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 09 aug 2008 18:20

Lekker boeiend, op een Colnago hadden ze 't zelfde kunstje gedaan...

Knap wat Cancellara deed, maar Sanchez won en dat was zeker niet onverdiend.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

furk
Forum-lid
Berichten: 165
Lid geworden op: 29 aug 2007 20:14

furk 10 aug 2008 12:38

Opvallend dat Cervelo geen wit/blauwe of zwart/blauwe kleurstelling voert. Zal Team Saxobank dan toch voor Giant gaan? Dit wordt nog eens versterkt door het gerucht dat Katusha Cervelo zou gaan rijden. Ik ben benieuwd.

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 10 aug 2008 13:48

Furk schreef:Opvallend dat Cervelo geen wit/blauwe of zwart/blauwe kleurstelling voert. Zal Team Saxobank dan toch voor Giant gaan? Dit wordt nog eens versterkt door het gerucht dat Katusha Cervelo zou gaan rijden. Ik ben benieuwd.


is het al 2009? Hoevele teams rijden er op colnago? Zullen er ook wel meerdere teams door cervelo gesponserd worden niet?

Een topic levend houden is lastig..

arnoud
Forum-lid
Berichten: 543
Lid geworden op: 14 nov 2006 12:40
Contact

arnoud 10 aug 2008 14:13

@Amclassic-fan: zeker boeiend in een " site" die toegewijd is aan een merk (en ongepast voor een moderator).
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie