De grote wielren quiz!
- Pap in de benen
- Forum-lid
Ik zou zeggen dat je als topicstarter zeker vetorecht hebt. Dus dan is het officieel, toch?
Dan is het nu wachten op een nieuwe opgave....
Dan is het nu wachten op een nieuwe opgave....
+1 een winnaar heeft ook verplichtingentennisser schreef:Ik ben voor de regel: geen nieuwe vraag willen bedenken = niet antwoorden
Maar als je geen nieuwe vraag wil stellen, dan kan je er toch mee wegkomen dat je een makkelijke wiki vraag stelt.
Zoets in de trant van. Wat is de kleur van de gele trui? Of wie won de tour in 2002?
Zoets in de trant van. Wat is de kleur van de gele trui? Of wie won de tour in 2002?
Live fast; die young. mijn blog
Inkopper natuurlijk. Die laatste is best lastig ...
Ja, dan kan je inderdaad niet officieel aangeklaagd worden vanwege schending van de ongeschreven De grote wielrenquiz!-regels...rob74 schreef:Maar als je geen nieuwe vraag wil stellen, dan kan je er toch mee wegkomen dat je een makkelijke wiki vraag stelt.
-
- Forum-lid
Maar of de quiz er dan leuker van wordt ...
da's een makkie (zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Ronde_van_Spanje" onclick="window.open(this.href);return false;)
Frankrijk dus en de eerste Frans winnaar was Jean Dotto.
En dan meteen maar de volgende vraag. Waarom had Anquetil net zo goed het antwoord op deze vraag kunnen zijn?
Frankrijk dus en de eerste Frans winnaar was Jean Dotto.
En dan meteen maar de volgende vraag. Waarom had Anquetil net zo goed het antwoord op deze vraag kunnen zijn?
Live fast; die young. mijn blog
Omdat Dotto werd geboren met de Italiaanse nationaliteit, ook al werd hij in Frankrijk geboren. Hij nam echter wel de Franse nationaliteit aan voor hij de Vuelta won.
Gelijk maar een volgende vraag: welke Nederlander stond het eerst op het podium bij Parijs-Roubaix
Gelijk maar een volgende vraag: welke Nederlander stond het eerst op het podium bij Parijs-Roubaix
Giant TCR Advanced 1 LTD / Empella Bonfire / no-name TT
-
- Forum-lid
Mathieu Cordang?