Leuk en spannend!termi748 schreef:Gister een FM098 bested, het wachten is begonnen
Zit ook te wachten, kan het geduld moeilijk opbrengen. Verschepen zou 10 tot 15 dagen duren. Hadden mijn maat zeker niet meer liggen (61cm).
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Liever nog 2 maanden wachten dan rondrijden met een frame dat beschadigd is waardoor je er niet graag op rondrijdt. Geef toe, iedereen is blij als ie zijn fiets heeft, maar als je telkens als je gaat rijden tegen die verfschade aan moet kijken is het ook niks.si1984 schreef:met de kans dat je weer 2maand kunt wachten....
Mad-scientist schreef:Erg mooie fiets. Welke wielen zitten er nu op dan? Die vind ik al gaaf!
Vraagje aan andere bouwers, kan iemand me de uitleggen hoe de onderdelen voor het balhoofd precies geplaatst moeten worden?
BladeX bevalt mij inderdaad ook super, helemaal nu ik ze tegen een beter prijs krijg als wedstrijdrijder. Volgensmij lijkt het FM069 frame redelijk om de Canyon, op internet kun je dit frame bij verschillende leveranciers wel krijgenrinke schreef:Mooie fiets idd Jochem132 BladeX wielen bevielen mij ook prima! Ander vraagje.. Ben erg fan van het Canyon Ultimate CF SLX frame. Weet iemand zo 1,2,3 een frame wat hier op lijkt qua geometrie? (gewicht is minder van belang...).
Top die had ik niet gezien. Erg handig.FranX78 schreef:http://www.velobuild.com/velobuild-foru ... dset-video
En Frank, aangezien jij alles weet, hoe heb je precies de kabels door je frame gekregen? Bij zitten er helaas niet al van die plastic koortjes waaraan je je kabel kan doortrekken.FranX78 schreef:Volledig grijs lijkt me inderdaad mooier. Succes met zoeken.
De reden van mijn vraag:
Ik heb ultegra 6800 shifters. De schakelkabels komen net als de remkabels aan de binnenzijde van het stuur uit de shifter.
Alle sturen met geïntegreerde kabelgeleiding (die ik ken) hebben een opening voor de kabel aan de buitenkant.
Dus als je ook 6800 shifters had gehad, zou ik benieuwd zijn geweest hoe de schakelkabels door het stuur had geleid.