Giant
Kan me helemaal vinden in de reactie.
Mij gekozen design is goedkoper als je kiest voor wrap. Je kiest dan ook voor minder strak als paintjob.
Ik rij 8000km p.j. met 2 handjes op het stuur als tuintjes kijkend door de polder en heb lol erin dat in mijn instap Giant geupgrade heb voor weinig geld.
Wrap kost me 400 euro. Voorpret van design maken was het waard. En rij komende 2 jaar lekker op unieke giant
Resume. Wil je superstrak : kies voor paintjob.
Wil je voor weinig iets leuks is een wrap een goed alternatief.
Mij gekozen design is goedkoper als je kiest voor wrap. Je kiest dan ook voor minder strak als paintjob.
Ik rij 8000km p.j. met 2 handjes op het stuur als tuintjes kijkend door de polder en heb lol erin dat in mijn instap Giant geupgrade heb voor weinig geld.
Wrap kost me 400 euro. Voorpret van design maken was het waard. En rij komende 2 jaar lekker op unieke giant
Resume. Wil je superstrak : kies voor paintjob.
Wil je voor weinig iets leuks is een wrap een goed alternatief.
-
- Forum-lid HC
net design valt prima mee te leven, en de door unlimited gespoten teamfietsen zien er naar een jaartje echt niet beter uit.
-
- Forum-lid
Ook maar eens mijn trots delen met collega Giant fans
Thx.De maten komen niet goed uit voor mij.ML ga ik te veel spacers hebben.En L te grootSymen schreef: ↑27 jan 2020 21:12Ik zou voor de ml gaan ivm met de reach. Je hebt denk ik een kort bovenlichaam, dan zal je op een maat L met een heel kort stuurpennetje moeten gaan rijden. Liever 2 cm spacers dan een 9 cm stuurpen.
Ik heb een L en ben iets groter en ik heb een vergelijkbare been lengte.
Mooi hoor! Top setje wielen ook
Wegens plotseling ernstige rugproblemen (die me tot een ander leven nopen) ben ik van plan mijn quasi onbereden Giant TCR advanced pro 0 te vervangen voor een Defy. Dit moet comfortabeler zitten. De lage rug dient zoveel mogelijk ontlast te worden.
Het hoger balhoofd zou hier bij toch veel moeten helpen - niet?
Indien ik er voor ga is er nog de keuze tussen de verschillende versies... met force etap, ultegra di2 of ultegra kabel.
graag jullie bemerkingen. alvast bedankt.
Het hoger balhoofd zou hier bij toch veel moeten helpen - niet?
Indien ik er voor ga is er nog de keuze tussen de verschillende versies... met force etap, ultegra di2 of ultegra kabel.
graag jullie bemerkingen. alvast bedankt.