Zorg wordt voor het grootste deel betaald van lasten op arbeid.
En dat mensen uit de zorg op hun inkomen dan ook nog eens belastingen moeten betalen.
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Idem voor alle ambtenaren. Kunnen ze ook vrijstellen van belastingen en ze netto hetzelfde blijven betalen. Vestzak, broekzak. Maar zo wordt er hier in NL wel meer geld onnodig rondgepompt.
O, maar dat gaat niet gebeuren.., In ieder geval is het idee van de burgemeesters Rotterdam en Amsterdam dat er nagedacht moet worden over een algeheel mondkapjesplicht in de openbare ruimte. Dus ook buiten. Deur uit == mondkapje.daniel1975 schreef: ↑22 jul 2020 22:17 Zoals al eerder geschreven, ik zie hoe het in Frankrijk gaat: kapje gefrommeld in de kontzak, voor de ingang van winkel kapje op, zodra weer naar buiten kapje af en frommel in de kontzak.
En dan elkaar op straat begroeten met een omhelzing...
volgens mij heeft het RIVM al in een vroeg stadium aangegeven dat verkeerd gebruik van kapjes nog erger is dan geen gebruik.
Er zijn zoveel momenten waar de risico’s groter zijn dan op de lokaties waar kapjes nu verplicht zijn in bijv Belgie en Frankrijk.
Volgens mij is een openbare ruimte heel wat anders dan buiten zijn.MarkVeenstra schreef: ↑23 jul 2020 08:25
O, maar dat gaat niet gebeuren.., In ieder geval is het idee van de burgemeesters Rotterdam en Amsterdam dat er nagedacht moet worden over een algeheel mondkapjesplicht in de openbare ruimte. Dus ook buiten. Deur uit == mondkapje.