Titanium fietsen
-
- Forum-lid
Actiefoto afgelopen zaterdag;
Fiets bevalt bijzonder goed moet ik zeggen. Momenteel rijd ik terug met een alu zadelpen omdat ik de PMP toch iets te kort vond. Langere variant staat in bestelling uiteraard.
Fiets bevalt bijzonder goed moet ik zeggen. Momenteel rijd ik terug met een alu zadelpen omdat ik de PMP toch iets te kort vond. Langere variant staat in bestelling uiteraard.
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Leuke foto's !
60 x Ventoux
-
- Forum-lid
Opvallend veel titanium fietsen dit weekend in Limburg. Ik heb verschillende Merlin, Moots, Lynskey etc gespot.
- Roland Keeris
- Forum-lid
Steeds meer slimmere mensen dus!
- Roland Keeris
- Forum-lid
Heb ik gezegd van niet dan?
Momenteel rijd ik nog op een Gios en vanaf volgende maand een Litespeed; van de eerste heb ik afgelopen zaterdag bij de AGR maar één ander exemplaar gezien en verder geen enkele Litespeed. Terwijl ik reikhalzend uitkijkend naar mijn nieuwe liefde goed oplet natuurlijk. Blijft toch redelijk exclusief dacht ik zo... Ik zag wel massa's Trek, Giant, Bianchi, Stevens, Pinarello etc etc
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
-
- Forum-lid
Ik heb echter geen een andere Dedacciai gezien.
Op de Keutenberg had ik het wel naar mijn zin hoor, ondanks het gemis van de duim omhoog!
Op de Keutenberg had ik het wel naar mijn zin hoor, ondanks het gemis van de duim omhoog!