In mijn ogen de mooiste, lekker exotisch, mooi kleurencombinatie.Stuntman Mike schreef:Maar... How about this?
Specialized
- Jaap Telder
- Forum-lid
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Hier die van mij met een 2e set 80mm'ers i.p.v. 50. Vind het toch wel gaaf bij een Venge:koos1978 schreef: Prachtige bike! (ik vind persoonlijk de velgen te hoog...)
Vorige week mijn eerste racefiets gekocht. Mezelf uitgebreid laten adviseren bij Rings in Goirle. Erg mooie zaak, waar ze me met mijn behoorlijk beperkte kennis goed hebben geholpen...
Ik wilde niet te veel geld neertellen voor mijn eerste fiets, maar wel goed vooruit komen... Daar kwam de Specialized Allez Comp uitrollen. Ik kon uit 2 kleurcombinaties kiezen... Dit is hem uiteindelijk geworden...
Nu maar eens kilometers gaan maken en fietsconditie opbouwen!
Ik wilde niet te veel geld neertellen voor mijn eerste fiets, maar wel goed vooruit komen... Daar kwam de Specialized Allez Comp uitrollen. Ik kon uit 2 kleurcombinaties kiezen... Dit is hem uiteindelijk geworden...
-
- Forum-lid
nijkie schreef:Deze is van mijn fm
Zal wel keurig op gewicht wezen in dit maatje en met dergelijke afmontage. Leuk fietsje!
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Echt een mooie Allez zeg! Al een ritje gemaakt?Kam86 schreef:Vorige week mijn eerste racefiets gekocht.