Dat is inderdaad dezelfde.
Was een beetje in verwarring omdat ik allemaal plaatjes tegen kwam op het net met een wit rode Dogma, een model waar ze vorig jaar de Vuelta op hebben gereden. De eerder vertoonde foto is dus het Caisse d'Epargne model voor dit jaar? heeft iemand misschien een link waar ik dat terug kan vinden?
Onderstaand één van de foto's van de rood witte Dogma.[img=http://img231.imageshack.us/img231/8241 ... lanouv.jpg]
Pinarello
-
- Forum-lid HC
Erg fraai, ik zou zelf voor een zwart stuurlint gekozen hebben, het trekt nu erg de aandacht en dat heeft deze fiets toch niet echt meer nodig!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Morpheus schreef:Thanks! Ook een beetje met hulp van jou én danoontje!
Ik moet zeggen dat ik echt de tijd heb genomen om het frame op te bouwen. Schades wil je natuurlijk ten alle tijden voorkomen! Desondanks ging het opbouwen toch best snel.
Prachtige fiets ! Grijs stuurlint maakt de voorkant juist af . Als ik iets aan deze fiets zou veranderen zou ik proberen een wit /grijs zadel te vinden .4ZA heeft er zo wel een paar in haar collectie .
Veel plezier met uw fiets !
-
- Forum-lid
Hele mooie fiets, volgens mij is er zowel voor grijs als voor zwart stuurlint wat te zeggen maar ik zou voor zwart stuurlint gaan.
Ik heb nog wel een "gevaarlijke" vraag voor de pinarello forum leden, omdat ik zelf ook zo'n Dogma aan heb geschaft
Ik vind SuperRecord helemaal geweldig op een Dogma, maar heb zelf wel het gevoel dat het crankstel donkerder zou moeten zijn. Pinarello laat zelf de Dogma's met SuperRecord zien en volgens mij het eigen crankstel (FSA?), zie foto hieronder.
Alternatief om een donkerder crankstel te krijgen is DuraAce te nemen, maar goed laten we die discussie niet aangaan.
Dus mijn vraag:
- SuperRecord crankstel - mooie crank, maar tandwielen wat "grijs" tov fiets
- Pinarello crankstel te nemen
[img=http://www.pinarelloftp.com/images/dogma_469_big.jpg]
Ik heb nog wel een "gevaarlijke" vraag voor de pinarello forum leden, omdat ik zelf ook zo'n Dogma aan heb geschaft
Ik vind SuperRecord helemaal geweldig op een Dogma, maar heb zelf wel het gevoel dat het crankstel donkerder zou moeten zijn. Pinarello laat zelf de Dogma's met SuperRecord zien en volgens mij het eigen crankstel (FSA?), zie foto hieronder.
Alternatief om een donkerder crankstel te krijgen is DuraAce te nemen, maar goed laten we die discussie niet aangaan.
Dus mijn vraag:
- SuperRecord crankstel - mooie crank, maar tandwielen wat "grijs" tov fiets
- Pinarello crankstel te nemen
[img=http://www.pinarelloftp.com/images/dogma_469_big.jpg]
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Amclassic-fan schreef:Anders gewoon een carbon Campa crank met Stronglight CT2 bladen, die zijn wel zwart.
ik leer toch elke dag weer bij
zien die bladen gelijk qua sterkte / geschikt voor 11 speed etc?