Scott
Wanneer je eerst het rechtse deel los draait blijft de conische ring in de middelste ring geklemd. Hierdoor blijft de spanning er nog op staan. Nadat je er een tik op geeft schiet de conische ring los en ontspant de middelste ring waardoor je hem eruit kan halen. Zorg wel dat de schroefdraad nog in het conische deel zit als je een tik geeft want anders is het zoeken in je vork.
Top om te horen dat alles binnen de marge valt! De expander weegt iets van 25gr. Ik heb deze vervangen omdat ik het maar een vreemde variant vond.
Top om te horen dat alles binnen de marge valt! De expander weegt iets van 25gr. Ik heb deze vervangen omdat ik het maar een vreemde variant vond.
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
-
- Forum-lid HC
Bedankt!
daar zit ik ook aan te denken een andere expander. Over anderhalve week lekker opbouwen.
De f109 stuurpen is alvast besteld. Komende week ff een weekje mtb, en in het Harz
daar zit ik ook aan te denken een andere expander. Over anderhalve week lekker opbouwen.
De f109 stuurpen is alvast besteld. Komende week ff een weekje mtb, en in het Harz
Graag gedaan.
Zelf heb ik van carbon ti een expander en topcap. Deze kan je gewoon losdraaien ipv tik geven oid.
Netjes, wat voor stuur komt erop? Zelf heb ik de Ritchey C260 en Ergonova (gestript) zodat het wel een mooie match is.
Zelf heb ik van carbon ti een expander en topcap. Deze kan je gewoon losdraaien ipv tik geven oid.
Netjes, wat voor stuur komt erop? Zelf heb ik de Ritchey C260 en Ergonova (gestript) zodat het wel een mooie match is.
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
-
- Forum-lid HC
Er komt een syntace cdr op. Die heb ik nu ook en vind ik erg fijn.
mijn maat heeft een superlogic maar die vind ik ietsje te dun.
heb ook zitten denken aan een c260, maar dan de superlogic, maarja dan weer een syntace stuur.........wordt het zo, n allergaartje voorop. Alhoewel das net hoe je het bekijkt natuurlijk.
Daarnaast een red groep afhankelijk van of ik mijn fiets dit weekend verkoop een nieuwe red 2x11 en ander zet ik mijn 2012 red over en doe ik in de winter deze upgrade.
zadel is een witte arione r1, wielen reynolds assault 2013 en voor in de bergen notubes 340 met witte acros naven.
mijn maat heeft een superlogic maar die vind ik ietsje te dun.
heb ook zitten denken aan een c260, maar dan de superlogic, maarja dan weer een syntace stuur.........wordt het zo, n allergaartje voorop. Alhoewel das net hoe je het bekijkt natuurlijk.
Daarnaast een red groep afhankelijk van of ik mijn fiets dit weekend verkoop een nieuwe red 2x11 en ander zet ik mijn 2012 red over en doe ik in de winter deze upgrade.
zadel is een witte arione r1, wielen reynolds assault 2013 en voor in de bergen notubes 340 met witte acros naven.
Begrijpelijk, daarom heb ik de 3t logo's eraf gehaald zodat je alleen Ergonova kan lezen.
Ik hoop voor je dat je hem dan nog verkoopt want dat is zeker een mooie groep!
Ik hoop voor je dat je hem dan nog verkoopt want dat is zeker een mooie groep!
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
-
- Forum-lid
Heb jij nu een xl frame in de verkoop wasbeer?
-
- Forum-lid HC
Nee een Cube litening met Sram Red. Gelukkig was 1 frame kopen genoeg
-
- Forum-lid HC
met de bouw begonnen. Wachten is nog op een paar doosjes uit duitsland.
Stuur en stuurpen oa, al staat deze witte ook niet slecht!
Afstelling is al exact zo als het moet zijn, zadelhoogte, setback en drop, drop kan mogelijk nog 1 cm vanaf eerst maar ff testen.
Eerst ff een paar dagen op de mtb in het harz, dan weer verder
-
- Forum-lid
Wordt wel wat! Wielen staan super bij het frame..
-
- Forum-lid HC
Thnxscottpch schreef:Mooi wasbeer, stuurnok en stuur zwart uiteraard......
Ja die zijn onderweg!
Stuurlint word wel wit in lijn met het zadel