Pagina 325 van 1091

Geplaatst: 13 aug 2008 14:23
door lvgh
Smeets had het hier toch gewoon bij het juiste eind?

Geplaatst: 13 aug 2008 14:25
door foosho
Ja, maar in zo'n zin hoor je ergens het woord Cervelo op te nemen ;), bijv. door 'deze fietsproducent' door 'Cervelo' te vervangen, ik vraag me af of hij soms even niet op de naam kon komen eigenlijk ;)

Geplaatst: 13 aug 2008 14:28
door casran
Kom kom, dit topic kan té mooi en interessant zijn om het over die clown te hebben hé! :)

Geplaatst: 13 aug 2008 15:37
door demonsternaar
Smeets heeft er ook geen verstand van materiaal waar ze op rijden
bij hem is een fiets een fiets en hoe een renner op zijn fiets zit hoor je hem zelde over
vandaar kijk ik altijd naar de belgen, die jongens weten vaak wel waar ze het over hebben en een betere kijk op de koers

Geplaatst: 13 aug 2008 15:48
door arnoud
Kijk uit straks denkt Casran ook nog dat hij er verstand van heeft :-) LOL

Geplaatst: 13 aug 2008 16:32
door maurice
Zullen we on topic blijven?
Smeets heeft de wedstrijd in mijn ogen prima verslagen. Meer dan dat zelfs. Ik heb genoten. En hij heeft keurig zoals hij gewend is geen of haast geen merken genoemd. Publieke omroep nog steeds en geen commerciele hè..

Vreemd, hij weet wel dat de fiets uit Canada komt, althans daar ontworpen is, en hij weet dan weer niet het merk..... (ik schat 'm gelukkig hoger in)

Geplaatst: 13 aug 2008 16:42
door ghisallo
C a s r a n schreef:Kom kom, dit topic kan té mooi en interessant zijn om het over die clown te hebben hé! :)


beetje meer respect ! ;)

Geplaatst: 13 aug 2008 18:51
door demonsternaar
Ghisallo schreef:
C a s r a n schreef:Kom kom, dit topic kan té mooi en interessant zijn om het over die clown te hebben hé! :)


beetje meer respect ! ;)


je hoort mij niet zeggen dat ik geen respect heb voor Mart Smeets
ik zou alleen wat meer info willen horen qua materiaal,
kijk wij weten het misschien wel maar een leek wil het misschien ook graag weten
en als hij het niet weet moeten ze iemand er bij halen die dat wel weet
dan wordt het ook niet zo langdradig voor de kijker
ik zeg alleen een beetje meer info graag!!

Geplaatst: 13 aug 2008 20:40
door paulusr3
Foosho schreef: Cervelo heeft er denk ik relatief weinig last van aangezien ze niet echt budget frames hebben.
Er zijn natuurlijk zat mensen die na 't zien van de spelen willen gaan racefietsen en 't merk van een winnaar doet 't dan wel goed natuurlijk :)


Ik vrees alleen dat ze zullen schrikken van de prijzen :)

Geplaatst: 13 aug 2008 20:42
door paulusr3
Foosho schreef: Cervelo heeft er denk ik relatief weinig last van aangezien ze niet echt budget frames hebben.
Er zijn natuurlijk zat mensen die na 't zien van de spelen willen gaan racefietsen en 't merk van een winnaar doet 't dan wel goed natuurlijk :)


Ik vrees alleen dat ze zullen schrikken van de prijzen :)
Foosho schreef:Ja, maar in zo'n zin hoor je ergens het woord Cervelo op te nemen ;), bijv. door 'deze fietsproducent' door 'Cervelo' te vervangen, ik vraag me af of hij soms even niet op de naam kon komen eigenlijk ;)
Smeets is nog een oproepman van de oude stempel hè! Die maken geen reclame en noemen dus ook geen merken. Blijft de nos.....;)

Geplaatst: 13 aug 2008 20:51
door gbrand
HenkV schreef:Ik krijg nu ook een 3T vork voor de SLC. Zwart. Bij controle van de wolf cl bleek er een scheurtje in de vorksteel te zitten die op den duur zeker tot breuk had geleid. Ik wilde even een oude vork plaatsen maar dat lukte niet omdat dat ringetje anders was en ik wil hem direct weer terug zetten in de oude fiets. Het viel me wel op dat die oude vork slechts 15 gram zwaarder was maar de vorksteel dubbel zo dik. ( wolf sl = 350 gr, lapierre carbon series = 365 gr)


Ik blijf dit soort ervaringen toch eng vinden. Al vaker gehoord van gebroken wolf vorken. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat je na elk ritje je vork moet controleren op eventuele scheuren? Of kan ik beter de wolf vork preventief vervangen?

Geplaatst: 13 aug 2008 21:56
door arnoud
http://4.bp.blogspot.com/_Mlr0zauXaE...h/image002.jpg

Hier is goed de nieuwe aerodynamica te zien van de liggende achtervorken.