De grote wielren quiz!
- Pap in de benen
- Forum-lid
Het is niet Ben Hermans. Zien jullie het bovenste plaatje wel? Hier op mijn werk kan ik hem niet zien, maar thuis kan ik hem wel zien. Vreemd.
Voor degenen die het niet kunnen zien, het bovenste plaatje is de film poster van de film 'Insomnia' met Al Pacino en William Robbins.
Deze opgave is volgens mij wel behoorlijk makkelijk.
Voor degenen die het niet kunnen zien, het bovenste plaatje is de film poster van de film 'Insomnia' met Al Pacino en William Robbins.
Deze opgave is volgens mij wel behoorlijk makkelijk.
Dit beeld de slapeloosheid uit dat renners op droog brood moeten gaan koersen
Als je het bovenste plaatje opent in een nieuw tabblad zie je 'm wel.papindebenen schreef:Het is niet Ben Hermans. Zien jullie het bovenste plaatje wel? Hier op mijn werk kan ik hem niet zien, maar thuis kan ik hem wel zien. Vreemd.
Zo gemakkelijk dat-ie nog steeds niet geraden is...Deze opgave is volgens mij wel behoorlijk makkelijk.
William Robbins??papindebenen schreef:(...) Voor degenen die het niet kunnen zien, het bovenste plaatje is de film poster van de film 'Insomnia' met Al Pacino en William Robbins.
Heb je met die rebus dan misschien ook iets door elkaar gehaald??
- Pap in de benen
- Forum-lid
Heu.... ik bedoel natuurlijk Robin Williams. Maar het gaat om de naam van de film, niet die van de acteurs.
Het grappige is dat in de oplossing iets soortgelijks gebeurt. Het is niet Herman van Springel.
Een hintje. Dit plaatje hoort voor Herman Brood.(na of voor het insomnia plaatje)
Het grappige is dat in de oplossing iets soortgelijks gebeurt. Het is niet Herman van Springel.
Een hintje. Dit plaatje hoort voor Herman Brood.(na of voor het insomnia plaatje)
- Pap in de benen
- Forum-lid
In verband met de verwarring over ontbrekende plaatjes, nogmaals de opgave inclusief een nieuwe hint. Er zijn in totaal 5 plaatjes.
Haakje open:
Haakje sluiten
Min
Plus
Tip: deze renner rijdt (vooralsnog) iedere dag mee in de Tour
Haakje open:
Haakje sluiten
Min
Plus
Tip: deze renner rijdt (vooralsnog) iedere dag mee in de Tour
Laatst gewijzigd door Pap in de benen op 11 jul 2013 18:38, 1 keer totaal gewijzigd.