Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Het Grote China Topic (frames + onderdelen)

EmPeHa
Forum-lid

Gebruikersavatar EmPeHa 27 aug 2014 20:54

TJG schreef:
EmPeHa schreef:Werkt dat dan met RAL kleuren of wat zijn de opties?
edit: maakt de verdere opties dan nog uit? Raw, Matte, Gloss en UD, 3D?
Je hebt bij bovenstaande link zeker niet doorgeklikt? ;) Check de beschrijving, daar staat precies welke kleuren mogelijk zijn. http://www.velobuildmall.com/custom-frame-painting/
De rest is het betere zoekwerk, daar is al heel veel over geschreven. Als je er écht niet uit komt, PB me dan maar even.
Wel doorgeklikt, maar niet gescrolled :oops: Deel twee van de vraag bedoelde ik in combinatie met spuiten, of de ondergrond dan nog uitmaakt, maar ik zal mij er nog wel verder in verdiepen.
@Abel: dat er in Nederland beter werk geleverd kan worden, twijfel ik niet aan. Misschien dat ik het toch zelf probeer of een collega vraag of professioneel laat doen.

TJG
Forum-lid

TJG 28 aug 2014 11:06

EmPeHa schreef:Deel twee van de vraag bedoelde ik in combinatie met spuiten, of de ondergrond dan nog uitmaakt, maar ik zal mij er nog wel verder in verdiepen.
De ondergrond maakt niet uit, wat je zelf mooi vindt. Bij mij is er echter geen beschermende afwerklaag overheen gespoten. (En de boel is tijdens het transport beschadigd... :( ) Als ik het opnieuw zou moeten doen dan zou ik het in NL laten spuiten, of liever nog, zelf doen.

Ted L
Forum-lid

Ted L 28 aug 2014 15:26

Yessss, zojuist mijn frame binnen gekregen. 8 augustus besteld, dus binnen 3 weken geleverd, erg netjes.
Zo op 1e gezicht zag alles er perfect uit.
Zelfs de invoerrechten van 47,22 vielen me reuze mee (had op ongeveer 100 euro meer gerekend).
Alles bij elkaar dus nog geen 500 euro betaald voor mijn nep frame.
http://www.ikmagnietlinkennaarnamaakartikelen.com.html

Dit weekend staat dus ineens ingepland met fiets opbouwen :)

Ted L
Forum-lid

Ted L 28 aug 2014 16:10

Ik weet niet welke operator er zo leuk is om teksten aan te passen, maar wees dan zo fair er even bij te zetten dat je mijn tekst aanpast naar "nep" frame.
Het is en blijft een frame, ook al is het een kopie. Heb je daar problemen mee, prima, maar ga niet zo klakkeloos teksten van iemand anders aan lopen passen en er voor zorgen dat ik de post niet kan wijzigen.
En ok, sorry voor de link (wist ik niet, was puur ter informatie, geloof namelijk dat dit topic speciaal bedoeld was voor frames uit china)

spook
Forum-lid

spook 28 aug 2014 16:30

Ted L schreef:Ik weet niet welke operator er zo leuk is om teksten aan te passen, maar wees dan zo fair er even bij te zetten dat je mijn tekst aanpast naar "nep" frame.
Het is en blijft een frame, ook al is het een kopie. Heb je daar problemen mee, prima, maar ga niet zo klakkeloos teksten van iemand anders aan lopen passen en er voor zorgen dat ik de post niet kan wijzigen.
En ok, sorry voor de link (wist ik niet, was puur ter informatie, geloof namelijk dat dit topic speciaal bedoeld was voor frames uit china)
Als je je een beetje hebt ingelezen in dit forum dan had je allang kunnen zien dat je niet mag doorlinken. Dat staat op pagina 1 en daarna zo ongeveer om de pagina wel vermeld.

Daarnaast is het de taak van de moderator om te letten of je je aan de regels houdt. Ik ga ook niet na een snelheidsovertreding naar de rechter om me te beklagen over "welke agent denk zo leuk geweest te zijn om mij te beboeten, zonder me daarna even op de hoogte te stellen en de kans te geven om mijn snelheid aan te passen".
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

Ted L
Forum-lid

Ted L 28 aug 2014 16:39

spook schreef:
Ted L schreef:Ik weet niet welke operator er zo leuk is om teksten aan te passen, maar wees dan zo fair er even bij te zetten dat je mijn tekst aanpast naar "nep" frame.
Als je je een beetje hebt ingelezen in dit forum dan had je allang kunnen zien dat je niet mag doorlinken. Dat staat op pagina 1 en daarna zo ongeveer om de pagina wel vermeld.

Daarnaast is het de taak van de moderator om te letten of je je aan de regels houdt. Ik ga ook niet na een snelheidsovertreding naar de rechter om me te beklagen over "welke agent denk zo leuk geweest te zijn om mij te beboeten, zonder me daarna even op de hoogte te stellen en de kans te geven om mijn snelheid aan te passen".
Ik heb het ook niet over het verwijderen van de link, maar wel over het aanpassen van mijn tekst.

verbraakje
Forum-lid

verbraakje 28 aug 2014 16:59

censuuuuuuuuur;)

Theo D.
Forum-lid

Theo D. 28 aug 2014 20:13

en wie zegt dat er uit die strafkampen in China niet van dezelfde lopendeband fietsen van merk 'x' komen?

Mad-scientist
Forum-lid

Mad-scientist 28 aug 2014 20:49

Bij deze mijn bijna voltooide R-022.

Alleen nog de voor rem en de lizardskin moet erop. @ Frank, de bekabeling via het stuur was echt heel erg makkelijk. Mogelijk heeft mn het stuur voorzien van een update qua plaatsing van de bekabeling.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mad-scientist
Forum-lid

Mad-scientist 28 aug 2014 20:55

Hier meer detail Frank:
Afbeelding

Afbeelding

Fr3ggel
Forum-lid

Gebruikersavatar Fr3ggel 28 aug 2014 21:35

@Mad-Scientist: Ziet er goed uit.
Maar als ik mij niet vergis heb jij Ultegra 6700 hendels. Ik heb Ultegra 6800.
Daar heb je niet de keuze om een kabel langs de buitenkant van het stuur te laten gaan. Beide zitten daar aan de binnenkant.

japiecarbon
Forum-lid HC

japiecarbon 28 aug 2014 21:47

Als ik het goed zie staan die shifters ook veel te laag.

Plaats reactie