Allen dank voor complimenten en opmerkingen mbt mijn fiets.
Dit is de opvolger van mijn Cannondale CAAD 9. Ook een hele fijne fiets.
Maar vergeleken met deze.. Pfff... wereld van verschil!
@teamorange
Vooralsnog is deze fiets bedoelt om lekker toertochtjes mee te rijden. Is dan ook een genot om te doen. En wat gewicht betreft kan er zeker nog wel wat af. De cassette achter weer gewoon de plattelandscassette monteren. Scheelt al wat. En van mezelf wat aftrainen. Dat scheelt nog meer!
@alpdhuez53:15
Het lijkt inderdaad wat lang, kan te maken hebben met het feit dat dit ook een sram red wifli derailleur is. Langere arm dus. En de cassette is tot 32 achter.
Als je daar vanuit gaat lijkt het inderdaad zo dat de shifters hoog staan. Maar het rijdt heerlijk op deze manier. Misschien dat het komt/lijkt omdat het een FSA K-Wing betreft. Erg prettig stuur.
Die ventieldopjes zijn voor het extra trainingsgewicht
Het oog wil ook wat.
Volgende week met de AGR er maar af halen. Scheelt weer.
De bidonhouders zijn inderdaad de Cannondale Evo Carbon Cage.
@ daniel1975
Zit er aan te denken om eens PowerCordz te proberen. Schijnt erg goed te schakelen en te remmen. Met minder onderhoud en slijtage. Maar dat komt nog. Denk ik...
@wasbeer2006
Dank voor de tips. Als ik ooit weer bezig ga (of laat gaan) met de bekabeling dan hou ik dit in gedachten. Vooral achter dan zwart zoals je oppert.
Ik zal binnenkort wel de specificaties plaatsen van deze fiets.
Het heeft even geduurd voordat ik hem heb zoals nu. Dus nu toonbaar voor publiek.
Woensdag komt er nog SRAM Keramisch BB30 trapaslagers in.
Wordt vervolgd...