Ik denk dat Rene doelde op de veloflex tubes waar ik altijd op reed (heeft hij van me overgenomen toen ik stopte me tubes…sob schreef:Mooi hoor!
Veloflex bandjes blijven niet lang heel op deze wielen,Veloflex zegt dat de banden niet geschikt zijn voor carbon velgen.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Levertijd van de P2M was ca 2-3 weken, maar ik denk dat de levertijd al wat korter is. Achteraf jammer dat ik niet ff wat fotootjes geschoten heb van wat ik thuis bezorgd heb gekregen om een soort handleiding te maken. Het lastige is namelijk dat de P2M voor campa pas sinds mei dit jaar leverbaar is en ze de assemblage nog niet opgenomen hebben in de handleiding. Goed, iemand met een beetje handigheid lukt het wel, maar waar het op neerkomt is:
1) P2M batterij compartiment openen
2) Kettingbladen bevestigen (torx)
3) P2M op linker crank leggen en vastschroeven met speciale moer en bijgeleverd tooltje (alleen weet je dus niet welke kant van de moer tegen de spider moet worden bevestigd, hier heb ik beide opties bekeken en gekozen voor de meest logische)
4) cult lager over ti-as tegen moer aanschuiven; wederom niet duidelijk welke kant eerst, echter dit kun je afkijken door de re-crank lager te bekijken. Dit is een zeer nauwe passing en gaat niet gemakkelijk; ik heb hiervoor het bijgeleverde maar hier niet voor bedoelde tooltje gebruikt: cultlager ingevet, op as geschoven, tool tegen lager aangeschoven en voorzichtig met hamer en drijver naar beneden geklopt.
5) vanaf hier is het hetzelfde als de montage van elke campa crank: beide cranks in BB schuiven, denk aan het bijgeleverde ringetje aan de non drive side. Het klemmetje aan de drive side heb ik na raadpleging van het internet niet gemonteerd, schijnt geen functie te hebben als crank eenmaal gemonteerd is.
6) borgbout in as met imbus aandraaien
7) monteren batterij en sluiten batterijcompartiment.
Een beetje duidelijk?
Grtz Erik