Titanium fietsen
Enkel het balhoofdplaatje doet nog terugdenken aan het origineel.
Mooie wielen ook. Ik veronderstel 25mm bandjes. Is er nog voldoende afstand tussen zitbuis en achterwiel?
Mooie wielen ook. Ik veronderstel 25mm bandjes. Is er nog voldoende afstand tussen zitbuis en achterwiel?
Gios Megalite - Van Nicholas Ventus - Kona Unit
Thanks! Komt waarschijnlijk ook nog een subtiel merk-stickertje op de onderbuis van het frame.
Zijn momenteel gewoon 23mm bandjes, zitten er nu even op omdat de vittoria open corsa's met geen mogelijkheid op de wielen te krijgen zijn. Als deze op zijn Vredestein's proberen!
Zijn momenteel gewoon 23mm bandjes, zitten er nu even op omdat de vittoria open corsa's met geen mogelijkheid op de wielen te krijgen zijn. Als deze op zijn Vredestein's proberen!
-
- Forum-lid
Zo een fiets heb ik ook gehad , helaas heb ik hem moeten vervangen onder garantie , er was een kleine barst in de liggende achtervork juist tegen de lasnaad van het versterkingsbuisje .Er waren toen veel problemen met deze serie fietsen, en ze hebben daarna nooit nog titanium aangeboden bij Diamant in Bekkevoort (België)
Pinarello Paris .
Viper XTeam Mtb
Viper XTeam Mtb
- vrderuiter
- Forum-lid
Wow! Erg fraai gedaan! Hulde.
Hier had net zo goed niets kunnen staan...
Mooie fiets "wielklem".
Nu nog even een nieuw rubbertje voor het stelwieltje van de voorrem zoeken !
PS. Doe maar even een PB-tje als je niets kunt vinden.......
Nu nog even een nieuw rubbertje voor het stelwieltje van de voorrem zoeken !
PS. Doe maar even een PB-tje als je niets kunt vinden.......
-
- Forum-lid
Afgelopen zondag;
- Le Grimpeur
- Forum-lid
@wielklem: Heel erg mooi geworden, complimenten! Ik zie dat je inmiddels ook de 'juiste' voorderailleur hebt gevonden, dus let ik niet meer op 'aanbiedingen' . Veel plezier met je prachtige titanium racer!
60 x Ventoux